Haku
Viitteet 1-9 / 9
Instagramin ABC - Instagram-markkinointioppaan tuottaminen matkailuyrittäjille
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tehtävänä oli tuottaa Satakuntalaisille matkailuyrittäjille Instagram-markkinoinnin opas. Työ toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä, jossa tiedonhankintamenetelminä käytettiin ...
Digitaalisten markkinointikanavien optimointi : case: Ravintola Kallio Oy
(2023)
Opinnäytetyö keskittyy Ravintola Kallio Oy:n digitaalisten markkinointikanavien tehokkaaseen hyödyntämiseen. Tutkimuksessa käytetään sekä vertailevaa että arvioivaa tutkimusmenetelmää, jonka avulla tarkastellaan eri ...
Bliss Clinicin markkinointi sosiaalisessa mediassa: suunnittelusta toteutukseen
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli Bliss Clinicin sosiaalisen median markkinoinnin suunnittelu ja toteutus sekä ihmisten tietoisuuden ja ymmärtämisen lisääminen kiropraktiikkaa kohtaan lääkkeettömänä vaihtoehtona ihmisten ...
Yrityksen tunnettuus ja näkyvyys Instagramissa : case: Krookan Plassi Oy
(2021)
Tutkimuksen kohteena oli keväällä 2021 perustetun merikarvialaisen kahvilapalveluita tarjoavan yrityksen Krookan Plassin Instagramin viestintä. Tutkimuksessa tarkasteltiin yrityksen Instagram-tilin tunnettuutta ja näkyvyyttä ...
Kookengästä uudeksi brändiksi - Markkinointisuunnitelma Kenkätähdelle
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa markkinointisuunnitelma vuodelle 2022 jalkinealan vähittäiskaupalle Kenkätähti Oy:lle. Osakeyhtiö toimi sen perustamisvuodesta 2002 lähtien osana Keskon K-ryhmää ja Kookenkä-ketjua ...
Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa: kuinka paljon kauneusvaikuttaja vaikuttaa seuraajiensa ostopäätöksiin?
(2022)
Opinnäytetyö käsittelee kauneusvaikuttajan vaikuttavuutta Instagramissa. Tavoitteena oli selvittää, kuinka paljon kauneusvaikuttajan tuottamalla sisällöllä pystytään vaikuttamaan seuraajien ostopäätöksiin. Lisäksi tutkittiin ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma aloittavalle yritykselle: Back to Fries
(2024)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Back to Fries -yritykselle. Back to Fries on vuonna 2023 Nokialla perustettu avoin yhtiö, jonka konsepti perustuu maalaisranskalaisten ...
Aloittavien valokuvausyrittäjien sosiaalisen median markkinointi: vinkit näkyvyyden ja asiakashankinnan tehostamiseen
(2025)
Sosiaalinen media on keskeinen markkinointialusta erityisesti visuaalisilla aloilla, kuten valokuvauksessa, koska se mahdollistaa laajan yleisön tavoittamisen ja kustannustehokkaan brändin rakentamisen. Tämän opinnäytetyön ...
Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi
(2025)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia vaikuttajamarkkinoinnin ilmentymää ja sen tuloksellisuutta. Työn tavoitteena oli selvittää, miten rakentaa tuloksellista vaikuttajamarkkinointia.
Tutkimuksen tietoperusta ...