Haku
Viitteet 1-6 / 6
Asiakaspolun vaiheet : Asiakaspolun kohtaamispisteet Adapteo Finlandille
(2024)
Opinnäytetyössä tutkittiin asiakaspolun vaiheita ja niiden merkityksiä. Tutkimus alkoi asiakaspolun kohtaamispisteiden tunnistamisesta. Tavoitteena oli selvittää, miten asiakkaat käyvät läpi päätöksentekoprosessin ja miten ...
Liiketoimintasuunnitelma : TeamTerveysTakomo Oy
(2024)
Aiheena tässä opinnäytetyössä oli tehdä liiketoimintasuunnitelma toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantajayritys oli tamperelainen Team TerveysTakomo Oy. Liiketoimintasuunnitelman on tarkoitus olla yrityksen apuna etenkin ...
Markkinointisuunnitelma : Laukku Marjanen Ky
(2024)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Laukku Marjaselle. Opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tuloksena on markkinointisuunnitelma. Toimeksiantajalla ei ole tällä hetkellä markkinointisuunnitelmaa, ...
YouTube-kanavan luominen ja sillä ansaitseminen
(2024)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten YouTube-kanavalla on mahdollista ansaita Suomessa. Tämän lisäksi perustettiin oma YouTube-kanava tukemaan tutkittuja seikkoja. Tutkimus toteutettiin benchmarking tyylillä, ...
Markkinointisuunnitelma
(2024)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda käyttökelpoinen ja hyödyllinen markkinointisuunnitelma kohdeyritykselle. Nykypäiväisen markkinointisuunnitelman tarkoitus on auttaa kohdeyritystä luomaan omanlainen markkinointisuunnitelma, ...
Työnantajamielikuvan parantaminen työntekijälähettilyyden avulla : Zure Oy
(2024)
Opinnäytetyö käsittelee työnantajamielikuvan parantamista työntekijälähettilyyden avulla. Työn toimeksiantaja on Zure Oy. Työntekijälähettilyys on käytäntö, jossa yrityksen omat työntekijät toimivat yrityksen edustajina ...