Haku
Viitteet 1-6 / 6
Maahanmuuttajasta työvoimaksi: Perehdyttämisen kehittäminen palvelualoilla.
(2021)
Suomen väestön vanhetessa palvelualoja uhkaa työvoimapula tulevina vuosina. Samanaikaisesti palvelualat kärsivät yhä pahenevasta vetovoimaisuuden puutteesta, mikä aiheuttaa tulevaisuudessa pulaa osaavasta työvoimasta. ...
Siivottavuus osana rakennussuunnitteluprosessia
(2021)
Ylläpitokustannuksena siivous on 12–29 % kiinteistön kuluista, kiinteistötyypistä riippuen. Hyvällä siivotta-vuudella saadaan siivoustyöhön käytettävyyttä. Hyvä käytettävyys siivottavuudessa mahdollistaa asiakkaan ja ...
Anonyymi rekrytointi: Case S-ryhmä
(2020)
Osaamista löytyy yrityksen ulkopuolelta tai sisäpuolelta, mutta lähes aina osaamisen siirtyminen tehtävästä toiseen aiheuttaa jonkinlaisen rekrytointitarpeen. Rekrytoinnin avulla yritykseen saadaan lisää työvoimaa ja ...
Kohti hiilineutraalia hotellia : case Original Sokos Hotel Puijonsarvi
(2020)
Ympäristövastuullisuus ja kestävä kehitys ovat entistä ajankohtaisempia ja suositumpia aiheita julkisessa keskustelussa sekä nousevia trendejä matkailussa. Kuluttajat ovat yhä valveutuneempia ostokäyttäytymisensä suhteen ...
Palvelun laadun selvittäminen matkailukeskuksessa
(2020)
Palvelun laatu on avain menestykseen, suuri kilpailuetu ja merkittävässä roolissa hyvän asiakaskokemuksen syntymiseen. Tämän opinnäytetyön tavoite on selvittää kohdeyrityksen palvelun laatu, jotta yrityksen toimintaa voidaan ...
Maahanmuuttaneen toimitilahuoltajan osaaminen näkyväksi osaamispassin avulla
(2021)
Viime vuosina ammatillisessa koulutuksessa maahanmuuttaneiden opiskelijoiden määrä on ollut nousussa. Tähän on ollut vaikuttamassa turvapaikanhakijoiden suuri määrä viimeisen kuuden vuoden aikana, sekä ammatillisesta ...