Haku
Viitteet 1-10 / 22
Anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantaminen : case Moe’s Bar, Scandic Atrium
(2021)
Tämä opinnäytetyö keskittyy anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantamiseen. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa pienelle hotelliketjun alaisuuteen kuuluvalle baarille tarpeelliset markkinointiviestinnälliset ...
Vaikuttajamarkkinoinnin ansaintalogiikka : vaikuttajan näkökulma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää sosiaalisessa mediassa toteutettavien kaupallisten yhteistöiden hinnoittelua ja toimintatapoja sekä niihin vaikuttavia tekijöitä. Vaikuttajien ansaintalogiikasta ei ole ...
Monikanavainen markkinointi liikkeessä : toimenpide-ehdotukset Sorin Sirkuksen viestintämenetelmien kehittämiseksi
(2020)
Käsittelen opinnäytetyössäni tamperelaisen Sorin Sirkuksen viestintää. Opinnäytetyöni pohjautuu viestinnän työmenetelmien kehittämistyöhön sekä Sorin Sirkuksen asiakkaille ja kohderyhmille suunnatun viestintäkyselyn ...
Tarkastelussa ympäristöjärjestöjen viestit : mikä toimii hyvin sosiaalisessa mediassa?
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, millaista sisältöä ympäristöjärjestön kannattaa julkaista sosiaalisessa mediassa. Tarkastelun painopiste on Facebookissa mutta asiaa käsiteltiin myös yleisemmällä tasolla. Opinnäytetyö ...
Instagramin hyödyntäminen nuorisoradiokanavilla
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään, kuinka kolme valtakunnallista nuorisoradiokanavaa hyödyntävät Instagramia. Tutkimuskohteiksi valitut kanavat ovat YleX, NRJ ja Loop, koska nämä kanavat päivittävät Instagramia aktiivisesti ...
Kaupunkilehtien digitaaliset kanavat ja niiden vaikutus toimitustyöhön
(2020)
Opinnäytetyöni tavoite on tutkia journalististen ilmaisjakelu-, eli kaupunkilehtien digikanavien hyödyntämistapoja ja merkitystä julkaisujen toiminnassa. Miten ne vaikuttavat kaupunkilehtien journalismiin ja mitä haasteita ...
Työnantajakuva sosiaalisessa mediassa : mainos-, media- ja viestintätoimistot
(2020)
Opinnäytetyöni noudattaa systemaattista järjestystä. Se alkaa työnantajabrändäyksen kuvaamisella ja sen tarkoitusperien, tärkeyden ja taustojen avaamisella. Seuraavaksi siirrytään brändilähettiläiden synnyttämisen kautta ...
Sosiaalinen media vihan ja vallan välineenä : naiskansanedustajien kokemuksia verkkohäirinnästä
(2021)
Sosiaalinen media on mullistanut tapamme kommunikoida vain hieman yli kymmenessä vuodessa. Kansalaiset ja vaaleilla valitut vallankäyttäjät toimivat sosiaalisen median kanavissa rinta rinnan, ja viestivät toinen toisilleen. ...
"Jos ei tätä kestä, niin sitten on vaihdettava alaa" : toimittajien näkemyksiä anonyymiydestä
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, onko toimittajilla kiinnostusta anonyyminä työskentelemiseen. Aiempien tutkimusten mukaan suomalaiset toimittajat kokevat alaan kohdistuvan ulkoinen vaikuttamisen lisääntyneen, ...
Instagram osana uutistoimitusten arkea : tyylikirja Ylen aluetoimituksille
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan, miten uutismediat voivat hyödyntää Instagramia julkaisu- ja markkinointialustana. Tutkimus keskittyy Ylen aluetoimituksiin, joilla on kaikilla Instagram-tilit, mutta joiden päivittäminen ...