Haku
Viitteet 1-10 / 35
Sosiaalinen media markkinoinnin välineenä : Instagram-tilin luonti ja ylläpito Eckes-Graninille
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimiva, hyödyllinen ja kustannus tehokas markkinoinnin väline yritykselle. Yritys koki, että heillä olisi tarvetta yleisnimikkeelliselle sosiaalisen median tilille, jonka kautta ...
Instagramin mahdollisuudet yritysmarkkinoinnissa : case: OP Koti Lounaismaa Oy
(2020)
Markkinoinnin digitalisoitumisen myötä yrityksille on avautunut uusia mahdollisuuksia yritystoiminnan kehittämiseen ja yritystoiminnan ylläpitämiseen. Sosiaalisesta mediasta on tullut yrityksille erittäin tärkeä markkinoinnin ...
Influencer marketing and the perception of consumers
(2020)
During the recent years, companies of different sizes have started to allocate more resources towards digital marketing. The digital marketing space is growing at a fast rate year by year.
There are many forms of digital ...
Instagram tapahtuman markkinoinnin välineenä : case: SHIFT Events Oy
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona SHIFT Events Oy:lle. Opinnäytetyön tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Instagramin visuaalisia mahdollisuuksia ja hyötyjä tapahtuman markkinointiin sekä Instagram-seuraajien ...
Vaikuttajamarkkinoinnin ansaintalogiikka : vaikuttajan näkökulma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää sosiaalisessa mediassa toteutettavien kaupallisten yhteistöiden hinnoittelua ja toimintatapoja sekä niihin vaikuttavia tekijöitä. Vaikuttajien ansaintalogiikasta ei ole ...
Tunnettuuden lisääminen Instagram-markkinoinnin keinoin : case: CupOfTherapy Oy
(2020)
Kuluttajien siirtyessä yhä enemmän digitaalisiin kanaviin tulisi myös yrityksen olla läsnä näissä kanavissa. Instagramissa yli 200 miljoonaa käyttäjää käy kerran päivässä vähintään yhdessä yritysprofiilissa. Opinnäytetyön ...
Henkilöbrändin kehittäminen tulokselliseksi vaikuttajaksi Instagramissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten henkilöbrändiä voidaan kehittää tulokselliseksi vaikuttajaksi. Viimeisen vuoden aikana vaikuttajien käyttö markkinoinnissa on ollut suuressa kasvussa. Opinnäytetyössä ...
Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä. Työssä pohditaan vaatebrändi Papun naisten ja lasten yhteisen kuvamaailman eriyttämisen uhkia ja mahdollisuuksia sosiaalisessa mediassa. ...
Instagram as a marketing tool : case study: Musti & Mirri Kaarina
(2020)
As social media and different channels have reached a vital role in business marketing it is crucial to know how to utilize these channels correctly and in an efficient way. Instagram is among the leading channels in social ...
Vuorovaikutuksen lisääminen Instagramissa: Ravintola Kuori
(2021)
Instagram tarjoaa nykypäivänä pienyrityksille loistavan alustan seuraajien sitouttamiseen ja pitkäaikaisten asiakassuhteiden luomiseen. Seuraajia voi sitouttaa esimerkiksi sisältömarkkinoinnin keinoin tarjoamalla heille ...