Haku
Viitteet 1-10 / 28
Drink & Draw Helsingin toiminnan laajentaminen lapsille suunnatulla taidetapahtumakonseptilla
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on konseptoida taidetapahtumia järjestävälle Drink & Draw Helsingille uusi, lapsille suunnattu tapahtumakonsepti ja testata konseptia käytännössä. Tarkoituksena on luoda lapsia ...
Kauhukuunnelman kauneus : tulevaisuuden matkailijan ja yrittäjän arvonäkemysten kohtaaminen
(2023)
Digitaalisuus on muuttanut niin liiketoimintamalleja, arvoja kuin käyttäytymistäkin. Elämysliiketoiminnassa onnistumista määrittää yritysten kyky toteuttaa unohtumattomia asiakaskokemuksia, jotka laajentavat huomion tuote- ...
Itsepalvelukassojen asiakaskokemus : K-Citymarket Kupittaa
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Kupittaan Citymarketin asiakaskokemusta kaupan itsepalvelukassoihin ja itsepalvelupisteen toimivuuteen. Kaupalle ei oltu ennen tehty tutkimusta liittyen itsepalvelukassoihin, joten ...
Markkinoinnin automaation hyödyntäminen asiakastyytyväisyyden ja myynnin kehittämiseksi : case Finnish Design Shop, Showroom & myymälä
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten Finnish Design Shopin Showroom & myymälä voi hyödyntää markkinoinnin automaatiota asiakastyytyväisyyden ja myynnin kehittämiseksi. Kehitystyössä analysoitiin tekijöitä, jotka ...
Ikäsensitiivisen tukityön elementit tuen saajan näkökulmasta Tukenasi ry:n seniorityössä
(2023)
Kehittämisprojektin tarkoituksena oli saada tietoa Tukenasi ry:n seniorityön asiakkaiden kokemuksista koskien tukityön merkitystä ja tärkeimpiä arvoja.
Tutkimuksellinen osuus toteutettiin kvalitatiivisena tapaustutkimuksena ...
Digimarkkinoinnin mahdollisuudet : opas hotelli- ja ravintola-alalle: case Liekoranta oy
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda helppokäyttöinen digimarkkinoinnin opas ja suunnitelma, erityisesti hotelli- ja ravintola-alan pienyrityksiä ajatellen. Oppaassa on huomioitu alan kiireinen arki tarjoamalla ...
Kohti yhteistä ymmärrystä ja yhteisiä käytänteitä : asiakasymmärryksen kartoittaminen Opetushallituksen projektien alkuvaiheessa
(2023)
Tämän työn tavoitteena oli selvittää asiakasymmärryksen kartoittamiseen liittyviä haasteita Opetushallituksen projektien alkuvaiheessa, ja luoda ratkaisuehdotus kehittämisasiantuntijoiden tueksi näihin haasteisiin ...
Asiakaskokemukseen vaikuttavat tekijät musiikkifestivaaleilla
(2023)
Asiakaskokemukseen vaikuttavat tekijät ovat keskeisessä roolissa musiikkifestivaalien järjestämistä ja toteuttamista. Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää festivaalien asiakaskokemukseen vaikuttavia tekijöitä ja ...
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen digitaalisessa asiakaspalvelussa : case chat palvelukanava
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin toimeksiantajayrityksen yritysasiakkaiden asiointitapojen muutoksia ja niiden vaikutuksia asiakastyytyväisyyteen vaihtoehtoisten chat palveluiden osalta.
Työ toteutettiin tapaustutkimuksena, ...
Asiakaskokemus henkilövalokuvauksessa : palvelustrategian kehittäminen asiakaslähtöisesti
(2023)
Kehittämistyön tavoitteena oli media-alalla toimivan yrityksen henkilövalokuvaukseen liittyvän liiketoiminnan kehittäminen. Opinnäytetyössäni kuvaan sitä prosessia, jolla yrityksen palvelua voidaan kehittää asiakaslähtöisesti ...