Haku
Viitteet 1-10 / 24
Mitä estenomi tekee valmistuttuaan?
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)
Opinnäytetyössä tutkittiin estenomien työllistymistä alan töihin. Lisäksi selvitettiin mihin estenomit työllistyvät, ketkä ovat työnantajia sekä miten töihin on hakeuduttu. Vastausmateriaali kerättiin postikyselyllä, joita ...
Kauneuden Valtatie : verkkotoimipaikka kauneudenhoitoalan ammattilaisille ja opiskelijoille
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää uudenlainen verkkotoimipaikka kauneudenhoitoalan ammattilaisille ja opiskelijoille. Ensisijaisena tavoitteena oli saada julkinen paikka Internetiin, jossa yhdessä osoitteessa ...
Kampaamo Silkkitukan ja Kauneuskeskus Lumikin yhteistyön kehittäminen : asiakastapahtumamallien suunnittelu
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)
Lähtökohtana tällä opinnäytetyöllä on kehittää toimeksiantajayritysten välistä yhteistyötä sekä suunnitella heille toimivat asiakastapahtumamallit, joita he voivat käyttää apuna järjestäessään yhteisiä asiakastapahtumia ...
Tutkiva luova toimintaprosessi : Tyylin vuosisata
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)
Opinnäytetyöni tavoitteena on täyttää asiakkaan tarve tulevan julkaisun avulla. Tavoitteeseen pääseminen edellyttää runsasta tiedon määrää ja toimintaa, jota on toteutettu prosessitoiminnan- ja tiedonhankinnan keinoin. ...
Studio Parcos : markkinointiviestinnän kehittäminen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee Vaasan ammattiopiston kauneudenhoitoalan opiskelijahoitola Studio Parcosin markkinointiviestinnän kehittämistä. Aineistona työssä on käytetty markkinointialan kirjallisuutta ja ...
Opas erilaistumisen lähteille ja asiakkuuksien viidakkoon
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)
Parturi-kampaamoalalla tarjontaa on paljon ja monet kampaamot muistuttavat toinen toisiaan. Kilpailijoista erilaistuminen on merkittävä kilpailukeino, jota harvat yritykset osaavat ja uskaltavat hyödyntää. Selkeän yrityskuvan ...
Hiusmuotoilua Tunteella
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)
Suomessa perustetaan vuosittain valtava määrä uusia parturi-kampaamoita. Itsestänikin tuli kampaamon omistaja tammikuussa 2012. Olen siinä mielessä onnekas, että sain kampaamon perustamiseen runsaasti tukea työnantajaltani ...
Estheticas utvecklingsmöjligheter : en granskning av Estheticas kundkrets och kundrelationer
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)
Jag har gjort ett arbete om Esthetica som är den skönhetssalong som kosmetologstuderandena i vår yrkeskola Axxell i Pargas övar sina praktiska färdigheter i. Målet med mitt arbete är att granska Estheticas olika kundsegment
för ...
Turve-parranajon tuotteistaminen : spa-parranajo
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)
Opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää hiusalan ammatilliseen koulutukseen opetusmateriaalia spa-hoitojen parranajon tueksi. Lisäksi materiaalia sekä videota, joka kuvattiin esittämään spa-parranajoa, voidaan käyttää ...
Kosmetiikkamyyjän opas : miten myyn kosmetiikkaa paremmin?
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyöni on opas kosmetiikkamyyjille myymälämyyntiin painottuen. Opas on suunnattu kaikille aloitteleville sekä kosmetiikka-alalla jo kauemmin toimineille kosmetiikkamyyjille. Oppaan tarkoitus on ...