"markkinointi" - Selaus asiasanan mukaan Julkaisut
Viitteet 1-7 / 7
-
GSSI Conference 2012 : proceedings from the Global Sales Science Institute Conference 2012
Turun ammattikorkeakoulun tutkimuksia : 40 (Turun ammattikorkeakoulu, 2013)In 2012, Turku University of Applied Sciences hosted the 6th annual Global Sales Science Institute (GSSI) conference. The conference gathered sales professionals from all around the world to discuss and exchange ideas ... -
Kotkan pesällä ja hyljeluodolla : reaaliaikaisen kuvan käyttöarvo saariston luontomatkailuelämyksessä
Turun ammattikorkeakoulun puheenvuoroja : 23 (Turun ammattikorkeakoulu, 2005)Julkaisu kuvaa NatureIT-hankkeen tavoitteita luontomatkailijoiden ja matkailupalvelujen tarjoajien näkökulmasta. Lisäksi pohditaan luontomatkailuelämyksen syntyyn vaikuttavia tekijöitä ja uuden median mahdollisuuksia osana ... -
Lähiruokaa kiitos : Seuturuokaa saatavaksi -hankkeen satoa
Turun ammattikorkeakoulun raportteja : 115 (Turun ammattikorkeakoulu, 2011)Loimaan seutukunnassa toteutettiin vuoden 2010 aikana ”Seuturuoka saatavaksi” -hanke, jonka tavoitteena oli edistää alueen elintarvikealan alkutuottajien ja jatkojalostajien tuotteiden pääsyä kauppoihin sekä kuntien ... -
Maaseutumatkailuyrityksen tietoreppu : opas kilpailukyvyn ja elämyksellisyyden kasvattamiseksi
Turun ammattikorkeakoulun oppimateriaaleja : 111 (Turun ammattikorkeakoulu, 2018)Suomen matkailu elää nousukautta ja monet kansainväliset kysyntätrendit puhuvat kasvun jatkumisen puolesta. Erityisesti ulkomaalaisten matkailijoiden määrä on kasvussa. Matkailijat ovat yhä kokeneempia ja laatutietoisempia. ... -
Markkinalähtöisyys korkeakouluympäristössä : katsaus ajattelutavan omaksumiseen ja kehittymiseen
Turun ammattikorkeakoulun puheenvuoroja : 12 (Turun ammattikorkeakoulu, 2004)Artikkelin tavoitteena on tarkastella markkinointitieteessä keskeisessä asemassa olevaa markkinalähtöisyyden käsitettä korkeakouluympäristön näkökulmasta. Artikkelissa selvitetään ensin markkinalähtöisyyttä käsitteenä ja ... -
Osaajat opintiellä : täydennyskoulutuksen markkinointitutkimuksen tuloksia
Turun ammattikorkeakoulun puheenvuoroja : 11 (Turun ammattikorkeakoulu, 2003)Osaajat opintiellä -julkaisu perustuu markkinointitutkimukseen, joka tehtiin Turun AMK:n täydennyskoulutuksen vuoden 2002 asiakkaista. Tutkimukseen osallistui 335 henkilöä ja se suoritettiin kirjekyselynä. Vastaajilta ... -
Tuotteistus kirjaston palvelujen kehittäjänä : Case Yrityksen verkkotietoiskut
Turun ammattikorkeakoulun raportteja : 84 (Turun ammattikorkeakoulu, 2009)Kirjastopalveluja pyritään jatkuvasti kehittämään asiakkaiden tarpeita kuunnellen. Tuotteistusta voidaan käyttää apuna tässä kehitystyössä. Tuotteistuksella tarkoitetaan asiakkaille tarjottavan palvelun määrittelyä, ...