Haku
Viitteet 1-10 / 31
Markkinointisuunnitelma Yritykselle X, mainontakanavien vertailuselvitys
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointiviestintäsuunnitelma yritys X:lle. Suunnitelman avuksi tein vertailuselvityksen, jossa vertailtiin eri mainontakanavia, sekä perinteisiä että sosiaalisen median ...
Markkinointisuunnitelma HyvänOlonTila-liiketoiminnalle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointisuunnitelma aloittelevalle joensuulaiselle yritykselle, HyvänOlonTilalle. Yritys toimi toimeksiantajana tässä opinnäytetyössä. Tarkoitus oli luoda yrityksen tarpeisiin ...
MARKKINOINTISUUNNITELMA TOTAL TALOT OY: LLE
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli laatia markkinointisuunnitelma Itä-Suomessa toimivalle rakennusliike Total Talot Oy:lle, jolle ei ole aiemmin tehty markkinointisuunnitelmaa Työn tavoitteena oli kehittää yrityksen markkinointia ...
Markkinointisuunnitelma SYKETTÄ-korkeakoululiikunnalle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointisuunnitelma SYKETTÄ-korkeakoululiikunnalle. Tavoitteena oli saada lisättyä Karelia-ammattikorkeakoulun opiskelijoiden käyttäjämäärää SYKETTÄ-korkeakoululiikunnan ...
Markkinointisuunnitelma – Kimmel Goes Studio 54
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimiva markkinointisuunnitelma Joensuussa sijaitsevan yökerhon, Kimmel Yön tulevalle klubitapahtumalle: Kimmel Goes Studio 54. Tapahtuma on teemoitettu New Yorkissa 1970-luvulla olleen ...
ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS JOENSUUN KAUPUNGIN MAINOSPAIKOISTA TAPAHTUMAJÄRJESTÄJILLE
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Joensuun alueen tapahtumajärjestäjien tyytyväisyyttä mainospaikkoihin. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Joensuun kaupungille. Heillä oli tarve tällaiselle asiakastyytyväisyystutkimukselle, ...
Digimarkkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Tiivistelmä
Opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Suomen Kontio-yhtiöt Oy:lle. Tutustuin Foodis-ateriapalvelukonseptin toteuttamaan digitaaliseen markkinointiviestintään, ja lopullisena tavoitteena oli luoda toimeksiantajalle ...
Markkinoinnin vuosikello suomalaisissa talviurheilutapahtumissa
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli markkinoinnin vuosikello suomalaisissa talviurheilutapahtumissa, ja sen toimeksiantajana oli Kontiolahden Urheilijat ry. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda yhtenäinen ja tapahtumien tavoitteiden ...
Tieto vastaan tunteet mielenkiinnon herättäjinä B2B-markkinoinnissa : Case: Hurry Oy
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tavoitteena oli selvittää toimeksiantajayritykselle, kumpi laskeutu missivu on mielenkiintoisempi B2B-markkinoinnissa, tunteisiin vetoava vai informatiivinen
laskeutumissivu. Työ on menetelmältään ...
Drone-videoiden hyödyntäminen kiinteistöjen markkinoinnissa
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee drone-videoiden hyödyntämistä kiinteistöjen markkinoinnissa. Opinnäytetyössä tarkastellaan muun muassa videoiden käytön hyötyjä kiinteistönvälitysyrityksen näkökulmasta. Muita teemoja ovat ...