Haku
Viitteet 1-4 / 4
Markkinointisuunnitelma pienyritykselle CAR CARE - Vaasa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kerätä ja analysoida tietoa pienyrityksen CAR CARE – Vaasan markkinoinnista, asiakkaista, asiakashankinnasta sekä luoda heille räätälöity markkinointisuunnitelma saamamme tiedon avulla. ...
Miten Vaasan ammattikorkeakouluun saadaan insinööriopiskelijoita eri puolelta Suomea?
(2021)
Tutkimuksessa tarkoituksena oli lähteä ratkaisemaan, miten Vaasan ammattikorkeakouluun saataisiin lisää insinööriopiskelijoita yli 100:n kilometrin päästä Vaasasta. Tutkimuksessa haastateltiin Vaasan ammattikorkeakoulun ...
Nuorten näkemys Instagram-markkinoinnista
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Instagramissa päivittäin tapahtuvaa markkinointia
sekä sitä, miten nuoret aikuiset kokevat sen. Tavoitteena on tutkia, miten 18–25-vuotiaat nuoret aikuiset kokevat kohtaamansa markkinoinnin ...
Miten vaikuttajamarkkinointia käytetään pyramidihuijausten levittämisessä?
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia vaikuttajamarkkinoinnin merkitystä pyramidihuijausten leviämisessä. Halusin saada selville, onko sosiaalisen median ja sosiaalista mediaa paljon käyttävien henkilöiden vaikutus näkyvissä ...