Haku
Viitteet 1-8 / 8
Uudistetun kuvaston vaikutus asiakkaan ostokäyttäytymiseen
(2019)
Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimii Hankkija Oy. Hankkija on maatalous- ja konekaupan ammattilainen, joka tarjoaa tarvikkeita kasvinviljely- ja kotieläintiloille, urakoitsijoille, metsän- ja pienriistanhoitoon sekä ...
Munaton mainos masentaa - Erilaisuudella erotutaan eduksi
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa taloudellisesti kannattava mainos tuottaen samalla spesifiä markkinointitietoa yritykselle sekä tekijälle. Työn lähtökohtana toimi toimeksiantajayrityksen mahdollisuus ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma yritykselle
(2021)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä luodaan toimeksiantajayritys Emu Kustannus Oy:lle sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Toimeksiantajayrityksellä ei opinnäytetyön alkaessa ole ollut laisinkaan markkinointia ...
Tapahtuman visuaalinen ilme: case: space pitch
(2023)
Opinnäytetyön asiakkaana on seinäjokelainen kehitysyhtiö, Into Seinäjoki. Opinnäytetyön päätavoitteena on suunnitella Space Pitch -tapahtumalle uusi visuaalinen ilme, jota voidaan käyttää jatkossa yhtiön tarpeiden mukaan. ...
Metsäpalveluyritysten markkinointikysely
(2023)
Opinnäytetyö sisältää kyselytutkimuksen, jonka aiheena on metsäpalveluyritysten markkinointi. Työ on hämeenlinnalaisen metsäpalveluyrityksen, Viisipuu Oy:n, tilaama ja ideoima tutkimus metsäpalveluiden markkinoinnista. ...
Marketing Strategy and Evaluation in Company x
(2023)
Tämän opinnäytetyön aihe markkinointistrategia ja markkinoinnin mittaaminen ovat olleet merkittävä osa omaa toimenkuvaani. Osa työstä on ollut ajatuksen tasolla jo tehtynä omassa päässäni, mutta ajanpuutteen vuoksi sen ...
Markkinoinnin vuosisuunnitelma OP Etelä-Pirkanmaalle
(2023)
Markkinoinnin suunnittelu on prosessi, jossa määritellään yrityksen markkinointitavoitteet ja kehitetään strategia niiden saavuttamiseksi. Suunnittelun avulla yritys pystyy määrittelemään kohderyhmänsä, markkinoinnin ...
Digimarkkinointisuunnitelma pienelle rakennusalan yritykselle
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda käytännönläheinen ja helposti toteutettava digimarkkinointisuunnitelma pienelle rakennusalan yritykselle X, joka ei ollut ennestään markkinoinut itseään laisinkaan. Yrityksessä ...