Haku
Viitteet 1-5 / 5
Parturi-Kampaamo Tyylin asiakastyytyväisyysutkimus
(2009)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, minkälaisista asiakkaista Parturi-kampaamo Tyylin asiakaskunta koostuu: asiakkaiden ikä, asuinpaikkakunta, mitä parturipalveluita he useimmiten käyttävät sekä kuinka usein he niitä ...
Asiakastyytyväisyystutkimus : case Kultaseppä O. Niemi Oy
(2009)
Yritysmaailmassa kilpailu asiakkaista on kiivaampaa kuin koskaan ennen. Liioittelematta voidaan todeta, että täyttyneillä markkinoilla asiakas on sekä edellytys yrityksen toiminnalle että yrityksen kantava voima. Yritys ...
Imagotutkimus toiminnan asiakaslähtöiseksi kehittämiseksi : case Työplus
(2009)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on työterveyshuoltopalveluita Kokkolassa ja sen lähiympäristössä tarjoava Työterveyshuolto Työplus. Tutkimuksen kohteena on Työplussan imago asiakasyrityksissä työterveyshuoltoasioista ...
Haapajärven Halpa-Hallin asiakastyytyväisyyden kehittäminen
(2009)
Nykyään yrityksen tunnettuus ja tuotteet eivät riitä takaamaan menestystä kovassa kilpailussa. Yrityksillä tulee tänä päivänä olla jokin ylivoimaista kilpailuetua tuova keino, jonka avulla ne voivat varmistaa menestyksen ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Kensapuu Oy:lle
(2009)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Kensa-puu Oy:n asiakassuhteiden hallintaan, tuotteisiin sekä yleiseen toimintaan. Tutkimuksen tulosten perusteella Kensapuu Oy voi kehittää edelleen ...