Haku
Viitteet 1-10 / 28
Muurasjärven vapaa-ajan asukkaiden palvelutarveselvitys
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Pihtiputaalla sijaitsevan Muurasjärven alueen vapaa-ajan asukkaiden palvelutarpeita ja ostokäyttäytymistä. Opinnäytetyö toteutettiin laadullisena tutkimuksena, jonka ongelmana ...
Markkinoinnin kehittäminen Parturi-kampaamo Feels
(2019)
Opinnäytetyöni aiheena oli kokkolalaisen yrityksen, Parturi-kampaamo Feelsin markkinoinnin kehittäminen. Parturi-kampaamo Feels on yhden ihmisen perustama hiusalan palveluita tarjoava yritys. Yritys on perustettu vuonna ...
Asiakastyytyväisyystutkimus : Case Kaskipuu Oy
(2019)
Toimeksiantajana tälle opinnäytetyölle toimi Kaskipuu Oy. Yrityksen liiketoimintaan kuuluu ulko-ovien ja ikkunoiden valmistus Ylikiimingissä ja Viitasaarella sijaitsevilla tehtailla. Tehtaanedustajia on ympäri Suomen, ja ...
Tavaratalomyymälän markkinoinnin kehittäminen: Markkinoinnin kehittämisehdotukset nuorten asiakkaiden lisäämiseksi
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tarjota kehittämisehdotuksia tavaratalomyymälän markkinoinnin parantamiseksi. Opinnäytetyö laadittiin toimeksiantona. Kehittämisehdotusten tarkoitus on antaa yritykselle keinoja, joilla ...
Sievin kunnan vapaa-aikatoimen markkinointisuunnitelma
(2019)
Sievin kunnan vapaa-aikatoimi oli tämän työn toimeksiantajana. Sievin kunnan vapaa-aikatoimeen kuuluvat kirjasto-, kulttuuri-, liikunta-, nuoriso- ja työllisyyspalvelut. Vapaa-aikatoimi tuottaa palveluita lähipalveluina ...
Sosiaalinen media verkkomarkkinoinnissa : Tutkimus Euroopan unionin uuden tekijänoikeuslain vaikutuksista Centria-ammattikorkeakoulun verkkomarkkinointiin
(2019)
Opinnäytetyöni käsitteli sosiaalisen median käyttöä verkkomarkkinoinnissa ja Euroopan unionin uutta tekijänoikeuslakia digitaalisilla sisämarkkinoilla. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutustua verkkomarkkinointiin sosiaalisen ...
Tapahtumamarkkinointi osana markkinointia
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ja kehittää Kauppakeskus Chydenian tapahtumamarkkinointia ja selvittää, mikä asiakkaita kiinnostaa eniten tänä päivänä. Tämä opinnäytetyö keskittyy siihen, minkälainen vaikutus ...
Markkinoinnin automaatio ja valittujen järjestelmien vertailu
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selventää, mitä on markkinoinnin automaatio. Työssä selvitettiin myös erilaisten järjestelmien ominaisuuksia. Työ käsitteli markkinoinnin automaatiota ja sen välittömään ympäristöön ...
Uuden yrityksen tunnettuuden edistäminen sosiaalisessa mediassa
(2019)
Opinnäytetyön aiheeksi valikoitui sosiaalisen median mahdollisuuksien hyödyntäminen uuden yrityksen näkökulmasta. Tavoitteena oli saada yksinkertainen ja tiivis paketti sosiaaliseen mediaan ...
Ylivieskassa asioivien kaupan alan asiakkaiden ostokäyttäytyminen
(2010)
Opinnäytetyön toimeksiantajana on YTEK Oy. Se on Ylivieskan kaupungin omistama elinkeinoyhtiö, jolle kuuluvat kaupungin kiinteistöliiketoiminnan lisäksi elinkeinojen kehittäminen. YTEK Oy tarjoa asiakkailleen neuvontapalveluja ...