Haku
Viitteet 1-10 / 429
Kajaanin ammattikorkeakoulun opiskelijoiden suhtautuminen myyntityöhön
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyö käsittelee Kajaanin ammattikorkeakoulun opiskelijoiden suhtautumista myyntityöhön. Tutkimuksessa haluttiin selvittää opiskelijoiden asenteita, arvoja ja ennakkoluuloja myyntityötä kohtaan sekä heidän yleistä ...
Human resources policies and journalist recruitment at Capital Women in Vietnam
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2013)
The Capital Women Newspaper has experienced nearly 30 years of development. The Newspaper is also a very famous media agency in Vietnam. At this moment, the organisation has faced some difficulties in maintaining capable ...
EDC Park Needs Assessment Tool
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2011)
The function of this thesis was to apply a tool which aims to primarily collect and understand the needs of potential customers who show an interest in joining the EDC Park in Kajaani, which in turn allows the identification ...
Tilitoimiston sähköisten palveluiden tuotteistaminen, Case: Finnomec Oy
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämä opinnäytetyö käsittelee tilitoimiston sähköisten palveluiden tuotteistamista ja kehittämistä Finnomec Oy:lle. Opinnäytetyön tarkoituksena on saada tehdyksi tilitoimistolle sähköisistä palveluista palvelupaketteja, ...
Kampanjamateriaalin tuottaminen monikanavaisesti. Case: Savuton Kainuun sote
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2016)
Kehittämistehtävän tavoitteena oli luoda viestinnällinen kampanja, jonka avulla voitaisiin vaikuttaa henkilöstön asenteisiin tupakointia kohtaan. Kampanjan pääviestiä pyrittiin korostamaan viestin-nällisten ja visuaalisten ...
SOSIAALISEN MEDIAN HYÖDYNTÄMINEN KUNTOKESKUS BALANCEN MARKKINOINNISSA
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2011)
Tässä opinnäytetyössä oli kyse kehittämistehtävästä. Kehittämistehtävän tarkoitus oli tarkastella voiko Kuntokes-kus Balance hyödyntää sosiaalista mediaa markkinoinnissaan. Empiirisessä osassa on ohje Facebook-sivun ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen pienyrityksen markkinoinnissa
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2012)
Työn tavoitteena on kartoittaa sosiaalisen median työkalut pienyrityksen markkinointiin ja saada lisätietoa pienyritykselle parhaiten soveltuvista työkaluista ja välineistä. Tavoitteena on myös selvittää, kuinka pienyritys ...
Elektronisen urheilun tapahtuman järjestämisen opas
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yleisluontoinen opas elektronisen urheilun tapahtuman ja turnauksen järjestämisestä. Elektroninen urheilu on tullut valtamedian ja kansan tietoisuuteen Suomessa parin viimeisen ...
Toimintolaskentamallin rakentaminen Katinkullan hoito-osastolle
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Katinkullan Harmony Spa hoito-osastolla tarjottavien hoitojen kustannuksia. Hoito-osastolla tarjotaan kosmetologi- ja hierontapalveluja ja tämän työn tavoitteena oli selvittää kuinka ...
Perehdytyksen nykytilan ja kehittämiskohteiden kartoitus Aditro Oy:n Kajaanin toimipisteessä
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2014)
Perehdyttämisellä tarkoitetaan niitä tapahtumia ja toimenpiteitä, joilla tuetaan uutta työntekijää työsuhteen alussa tai työtehtävien vaihtuessa organisaation sisällä. Perehdyttäminen on keino saada uusi työntekijä aikaisemmin ...