Haku
Viitteet 1-10 / 85
Markkinointisuunnitelman ja materiaalin toteutus POTKE-hankkeelle: Opas POTKE-hankkeen digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Oulun ammattikorkeakoulu, joka toimii POTKE-hankkeen toteuttajana. POTKE-hankkeen tavoite on peruskoulunsa päättävien nuorien työelämävalmiuksien kehittäminen. Hankkeelle luodaan ...
B2B-yritysten somemarkkinointi
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan markkinointia sosiaalisessa mediassa B2B-yritysten näkökulmasta. Tavoitteena on kerätä tietoa B2B-markkinoinnista sosiaalisessa mediassa tutkimalla ostopäättäjien toimintaa sosiaalisessa ...
Digitaalisen markkinoinnin käsikirja : opas mikro- ja PK-yrityksille
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2020)
Järjestäessämme markkinoinnin ammattilaisille ja yrittäjille tarkoitettuja digitaalisen markkinoinnin täydennyskoulutuksia, havaitsimme tarpeen tuottaa digitaalisen markkinoinnin perusteet kattava
suomenkielinen yleisteos ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma aloittavalle kauneudenhoitoalan yritykselle
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on sosiaalisen median markkinointisuunnitelman laatiminen toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantajana toimii pieni kauneusalan yritys, jolle työn aihe on ajankohtainen. Yritys on toiminut ...
Kasvuhakuisten yritysten markkinointiosaaminen : Tutkimus IT-alan yritysten markkinointiosaamisesta
(2021)
Tämän opinnäytetyön idea syntyi toimeksiantajayrityksen kanssa käymäni keskustelun myötä. Pohdimme yhdessä minkälainen myynti- ja markkinointiosaaminen oululaisista IT-yrityksistä löytyisi. Aiheen rajauksen ja muiden ...
Digitaalinen markkinointisuunnitelma Urheilukauppa.eu CASE: Trampoliinien markkinointi
(2020)
Opinnäytetyön aihe tuli tekijöiden kiinnostuksesta digitaaliseen markkinointiin, sekä aiheen tarkempi rajaus trampoliinien markkinointiin tuli itse toimeksiantajalta. Opinnäytetyön toiminnallisuus oli tekijöiden ja yrittäjän ...
Verkkokaupan tukipalvelut ja digitaalinen markkinointi : Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö
(2020)
Opinnäytetyöni on toteutettu päiväkirjamuotoisena, jossa kuvaan verkkokaupan tukipalveluita ja digitaalisen markkinoinnin työtehtäviä kymmenen viikon ajan. Jokaiselle viikolle on oma teemansa, ja jokaisen viikon lopussa ...
Opas sähköpostimarkkinoinnin tehostamiseen
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, mitkä ovat sähköpostimarkkinoinnin parhaimpia keinoja, mitkä ovat myynnin psykologian parhaimpia keinoja ja miten niitä voidaan käyttää uutiskirjeissä sekä miten ...
Markkinoinnin automaation hyödyntäminen sähköpostimarkkinoinnissa
(2020)
Digitaalisen markkinoinnin merkitys on kasvanut valtavasti. Yhä useampi yritys suosii digitaalista markkinointia mm. siksi, koska se on kustannustehokkaampaa, sen tulokset ovat helpommin mitattavissa ja se on kohdennettavissa ...
Liikuntakeskuksen digitaalinen markkinointisuunnitelma
(2023)
Digitaalisen markkinoinnin onnistunut toteutus edellyttää huolellista suunnittelua, ja erityisesti monille pienille tai keskisuurille yrityksille toimivan digitaalisen markkinointisuunnitelman laatiminen voi olla haasteellinen ...