Haku
Viitteet 1-10 / 10
Asiakastyytyväisyystutkimuksien vertailu: KCM Laune elintarvike Lahti
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli vertailla, onko kanta-asiakkaiden ja kaikkien K-Citymarket Launeella asioivien asiakkaiden asiakastyytyväisyydessä eroa. Tutkimuksessa suoritettiin yrityksessä samanlainen asiakastyytyväisyystutkimus, ...
NPS-mittarin käyttö B2B-yritysten viestinnässä : yritys X NPS-tulosten hyödyntäminen asiakasviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää miten Yritys X voisi hyödyntää tulevaisuudessa NPS- asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia yrityksen asiakasviestinnässä. Yritys X:n tavoitteena on kehittää yrityksen ...
Angus Steak & Winen lounaan kehittäminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Lappeenrannassa sijaitsevan ravintola Angus Steak & Winen asiakastyytyväisyyttä lounaan osalta. Tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä lounaan nykytilaan ...
Kaakkois-Suomen Eläinsuojeluyhdistys ry:n sijaiskotien asiakastyytyväisyys
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, kuinka tyytyväisiä sijaiskodit ovat olleet asiakassuhteeseen Kaakkois-Suomen eläinsuojeluyhdistys ry:n eli Kaseyn kanssa sekä sijaiskotiprosessin sujuvuuteen. Lisäksi haluttiin ...
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen palautekyselyn avulla : Case Yritys X
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka asiakastyytyväisyyttä ja asiakkaiden suositteluhalukkuutta pystytään kehittämään verkkokauppa Yritys X:ssä. Lisäksi selvitettiin asiakastyytyväisyyden nykyistä tilaa ...
Asiakaspalvelukoulutuksen suunnittelu ja toteutus : Case: Amarillo Lahti
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa kaksi asiakaspalvelukoulutusta Amarillo Lahden ravintolatyöntekijöille. Lahden Amarillo kuuluu valtakunnalliseen Suomen Osuuskauppojen omistamaan Amarillo-ravintolaketjuun ...
Orientation Programme for Exchange Students Finnish Student´s Expectations and Experiences
(2020)
Tämän päättötyön tarkoitus on tutkia Suomalaisten opiskelijoiden odotuksia ja kokemuksia orientaatiosta, kun he menevät vaihto-oppilaaksi ammattikorkeakouluun ulkomaille. Esim. orientaation pituus ja sisältö, sekä miten ...
COVID-19 pandemian vaikutus SaPKon liiketoimintaan ja ottelutapahtumiin : Yleisön aktivoiminen poikkeuksellisena aikana
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää mahdolliset parannuskeinot SaPKon taloudelliseen, markkinoinnilliseen ja ottelutapahtumaa koskevaan toimintaan COVID-19 pandemian aikana. Opinnäytetyöllä pyritään antamaan SaPKolle ...
Laplandia Marketin venäläisten asiakkaiden tyytyväisyyden parantaminen : Case: Laplandia Market
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä case-yrityksessä. Asiakastyytyväisyystutkimuksen tavoitteena oli asiakaspalautteen kerääminen ja käyttäminen asiakastyytyväisyyden kehittämiseksi. Opinnäytetyön ...
Henkilöstötyytyväisyyden vaikutus asiakaskokemukseen hotelli- ja majoitusliiketoiminnassa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä henkilöstötyytyväisyyteen ja sen vaikutukseen asiakaskokemukseen sekä siihen vaikuttaviin tekijöihin hotelli- ja majoitusliiketoiminnassa. Opinnäytetyön yhteistyökumppanina toimi ...