Haku
Viitteet 1-9 / 9
Tilasuunnittelun merkitys sosiaalisen median markkinoinnissa : fyysisen tilan viestinnän näkyvyysmalli
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa, miten tilasuunnittelun ja markkinoinnin keinoin voidaan vahvistaa brändin näkyvyyttä sosiaalisen median viestinnässä. Taustoitukseksi perehdyin brändäyksen, markkinoinnin ja ...
Koripalloseuran brändi-imagotutkimus - Case Lahti Basketball
(2020)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tukea Lahti Basketballin kehitystä seuran kannattajien näkemyksien pohjalta. Tutkimuksessa hyödynnetiin määrällistä, eli kvantitatiivista
tutkimusmenetelmää. Tutkimuksen avulla pyrittiin ...
Poliittisen henkilöbrändin arvioiminen ja kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyössä tarkastellaan nuoren aloittelevan poliitikon henkilöbrändiä. Opinnäytetyön tarkoituksena on arvioida, kuinka nykyinen henkilöbrändi toteutuu ja tarjota kehitysehdotuksia tulevaan. Tutkimus toteutettiin ...
Brändi-identiteetin kirkastaminen B2B-yritykselle
(2021)
Vahva brändi-identiteetti koostetaan mielleyhtymistä, joita brändi-identiteetin rakentaja haluaa ylläpitää. Liiketoimintastrategia kumuloituu tavoitemielikuvaksi ja brändistrategiaksi, jota toteutetaan käytännössä ...
Brändin arvot visuaalisessa identiteetissä : case: Valmennnus Gongi
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, vastaako Valmennus Gongin brändi-imago tavoiteltua mielikuvaa. Työssä keskityttiin tutkimaanerityisesti visuaalista ilmettä. Yritys on hiljattain kirkastanut brändin ydintä, mutta ...
Visuaalinen identiteetti Lamina-rullalautaliikkeelle
(2020)
Opinnäytetyöni aiheena on luoda uusi visuaalinen ilme Lamina-skeittikaupalle. Tavoitteena on luoda yhtenäinen, miellyttävä ja aikaa kestävä visuaalinen ilme, joka henkisi paremmin kyseisen yrityksen arvoja ja äänensävyä. ...
Brändin ulkoisen mielikuvan kehittäminen : Padel Zone Lappeenranta
(2023)
Opinnäytetyössä tarkasteltiin Padel Zone Lappeenrannan harrastajien mielikuvia brändistä. Tavoitteena oli löytää keinoja teoreettisen viitekehyksen pohjalta, kuinka yrityksen ulkoista mielikuvaa voitaisiin kehittää. Aiheena ...
Asiakaslähtöinen näkökulma konditoria – leipomoalan yrityksen brändi-identiteettiin : tunnettuuden kehittämistä pH7:lle
(2022)
Opinnäytetyöni aiheena oli asiakaslähtöisen näkemyksen laatiminen yrityksen brändi-identiteetistä. Työn toimeksiantajana oli konditoria-leipomoalan yritys pH7, joka oli joutunut koronan aiheuttamien yhteiskunnallisten ...
Sysmän kunnan imagotutkimus
(2024)
Opinnäytetyössä tutkittiin Sysmän kunnan brändi-imagoa. Imago koostuu mielikuvista, joita kohderyhmä liittää brändiin. Imagotutkimus toteutettiin, sillä kunnalla ei ollut ajantasaista tietoa imago nykytilanteesta. Työssä ...