Haku
Viitteet 1-10 / 171
Z-sukupolven tavoittava vaikuttajamarkkinointi Instagramissa
(2020)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tutkia millainen vaikuttajamarkkinointi tavoittaa kohderyhmänä olevan Z-sukupolven Instagramissa. Aihetta lähdettiin tutkimaan kartoittamalla, millainen on tämän sukupolven kuluttaja, ...
Sosiaalisen median vuosikello ja opas matkailun pienyritykselle
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda toimeksiantajalle sosiaalisen median vuosikello sekä opas. Vuosikellon tarkoitus on auttaa sosiaalisessa mediassa aloittelevaa toimeksiantajaa hahmottamaan vuoden ...
Impact of Finnish and Swedish Instagram influencers on Finnish consumers
(2021)
This bachelor’s thesis study researched how consumers perceive influencer marketing and what are the reasons why consumers follow Swedish and Finnish influencers. The research question was build based on the objectives: ...
Facebookin ja Instagramin käyttö eri ikäryhmissä
(2019)
Facebookin ja Instagramin käyttö on vain yleistynyt kaikissa ikäryhmissä. Nämä kaksi palvelua kuuluvat monen ihmisen joka päiväiseen elämään. Ihmiset pystyvät olemaan yhteydessä toisiin ihmisiin näiden palveluiden kautta ...
Brändi näkyväksi Instagramissa: Case Espoon Tanssiopisto
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli vahvistaa Espoon Tanssiopiston brändiä Instagramissa. Ratkaisuna valmistettiin Instagram-ohjeisto, jota pohjana käyttäen toimeksiantaja voisi yhtenäistää niin visuaalista kuin sanallistakin ...
Social Media Marketing of Filmmaking and Photography Online Influencers Worldwide
(2019)
The research of this thesis is focuses on Social Media marketing of filmmaking and photography online influencers. It attempts to understand how particular group of influencers can improve their success on Social Media.
The ...
Asiakasymmärryksellä lisäarvoa – Sosiaalisen median sisällöntuotannon kehittäminen Tanssistudio Dance Artille
(2020)
Sosiaalisen median voima nykyaikana on suuri ja pelkkä läsnäolo sosiaalisen median kanavissa ei riitä yrityksille. Yrityksien tulisi nykyaikana olla aktiivisia sisällöntuottajia useassa eri sosiaalisen median kanavassa ja ...
Vaateyrityksien markkinointiviestintä Instagramissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on vaatebrändin markkinointiviestintä Instagramissa. Opinnäytetyö on laadultaan toiminnallinen. Opinnäytetyön tavoitteena on luoda markkinointiviestinnän opas Instagramia varten, ja tällä oppaalla ...
Instagram Marketing Plan for Bobachik Restaurant
(2021)
The commissioner of this thesis, Bobachik, is a small Vietnamese restaurant that just opened at the beginning of February 2021. It faces the problem of not being better known to customers due to the impact of the COVID-19 ...
Heleats ruokamedian seuraajien sitoutuneisuus Instagramissa
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Heleatsille, joka toimii hotelli-, ravintola- ja elintarvikealojen markkinointiyrityksenä Helsingissä. Aiheen määritteli toimeksiantaja, koska heillä oli tarve teettää tutkimus ...