Haku
Viitteet 1-10 / 22
B2B-sisältömarkkinointisuunnitelma LinkedIniin yritykselle Tuunaajamutsi
(2021)
Tässä opinnäytetyössä luotiin sisältömarkkinointisuunnitelma yritykselle Tuunaajamutsi. Aihe ja se rajaus syntyi toimeksiantajayrityksen tarpeesta LinkedIn-suunnitelmalle ja opin-näytetyön kirjoittajan omasta kiinnostuksesta ...
Sisältöstrategia K-market Aurinkolahteen
(2021)
Opinnäytetyö on tehty K-market Aurinkolahteen, joka toimii myös toimeksiantajana opinnäytetyölle. K-market Aurinkolahti on ruokakauppa ja se toimii päivittäistavarakauppa-alalla. Tavoitteena oli tehdä sisältöstrategia ...
Vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntäminen matkailupalvelukeskuksessa - Visitlohja
(2020)
Tässä opinnäytetyössä keskitytään vaikuttajamarkkinointiin ilmiönä ja sen hyödyntämiseen sosiaalisen median markkinoinnissa. Työ toteutettiin toimeksiantona Lohjan Matkailupalvelukeskus Visitlohjalle. Aihe valikoitui ...
Asiakasymmärryksellä lisäarvoa – Sosiaalisen median sisällöntuotannon kehittäminen Tanssistudio Dance Artille
(2020)
Sosiaalisen median voima nykyaikana on suuri ja pelkkä läsnäolo sosiaalisen median kanavissa ei riitä yrityksille. Yrityksien tulisi nykyaikana olla aktiivisia sisällöntuottajia useassa eri sosiaalisen median kanavassa ja ...
Ratsastuksesta hevosharrastukseen : Sosiaalisen median sisältösuunnitelma
(2020)
Sosiaalinen media on jatkuvasti läsnä jokapäiväisessä elämässämme. Näin ollen myös yritysten läsnäolo sosiaalisessa mediassa on nykyään lähes välttämätöntä. Kilpailu on kuitenkin kovaa, eikä pelkkä omien tuotteiden tai ...
Hakukoneoptimoitu sisältömarkkinointisuunnitelma Schiedel Savuhormistot Oy:lle
(2020)
Tässä opinnäytetyössä toteutettiin hakukoneoptimoitu sisältömarkkinointisuunnitelma yritykselle Schiedel Savuhormistot Oy. Tietoperustassa määritellään työlle olennaiset käsitteet, sekä esitellään itse suunnitelmassa ...
Kaupallinen sisältömarkkinointi blogeissa
(2020)
Opinnäytetyö tutustutuu kaupalliseen digitaaliseen sisältömarkkinointiin niin teoreettisesti kuin käytännön kokeiluja analysoimalla. Tavoitteena on selvittää, minkälainen kaupallinen markkinointisisältö blogimaailmassa on ...
Sosiaalisen median sisällöntuottamisen motivaatio
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia motivaatiotekijöitä, jotka ohjaavat toimintaa sosiaalisessa mediassa ja vaikuttavat sisällöntuotantoon. Tarkoituksena oli selvittää, miten seuraajamäärän kasvu ja kaupalliset ...
Sosiaalisen median suunnitelma OmaKamu ry:lle
(2021)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa kattava sosiaalisen median suunnitelma toimeksiantona OmaKamu ry:lle. Opinnäytetyön toimeksiantajana toiminut OmaKamu ry on voittoa tavoittelematon ...
TikTok-opas aloittavalle PK-yritykselle
(2021)
TikTok-sovellus on lyhytmuotoisten videoiden jakamisalusta, jossa käyttäjät voivat käyttää luovuuttaan viihdyttäessään muita. TikTokissa orgaaninen sisältö voi tavoittaa ihmisiä eri maista ja kulttuureista. Tämän opinnäytetyön ...