Haku
Viitteet 1-10 / 93
Kuntavaaliehdokkaan viestintäsuunnitelma
(2020)
Henkilöbrändin rakentaminen on pitkä prosessi, jota ei voi aloittaa liian aikaisin. Kun henkilöbrändiä rakennetaan poliitikolle, pitkäjänteisyys ja suunnittelu korostuvat entisestään: politiikassa ei ole pikavoittoja. Siksi ...
Case Yritys X:n digitaalisten mainosten seuranta ja mittaus ROI:n avulla
(2021)
Mainostamista digitaalisissa kanavissa pidetään kustannustehokkaana tapana viestiä yrityksestä ja sen tuotteista. Kanavien mahdollistama vuorovaikutteisuus lisää sitoutuneisuutta, ja näkyvyyttä voidaan kasvattaa jopa ...
Onnistunut vaikuttajamarkkinointi
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millaista vaikuttajamarkkinointia ja millaisia kaupallisia yhteistöitä yritysten ja vaikuttajien kannattaa Instagramissa toteuttaa, jos kohderyhmänä on 20–30-vuotiaat nuoret ...
Facebookin ja Instagramin kehittämissuunnitelma Offerillalle
(2019)
Digitalisaation myötä sosiaalinen media on noussut merkittäväksi osaksi yritysten markkinointistrategiaa. Ihmiset viettävät yhä enemmän aikaa digitaalisissa kanavissa ja yritysten haasteena on tavoittaa asiakkaansa massiivisen ...
Sosiaalisen median suunnitelma golfseuralle
(2020)
Sosiaalinen media on nykypäivänä tärkeä osa yrityksen markkinointiviestintää. Sitä käyte- tään niin brändin rakennukseen kuin kommunikointiin asiakkaiden ja verkoston kanssa. Sosiaalinen media on väline tuoda esiin yrityksen ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen Holiday Clubin sosiaalisessa mediassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Holiday Clubin asiakkaiden tyytyväisyyttä ja asiakaskokemusta yrityksen sosiaalisessa mediassa ja kuinka sitä voitaisiin kehittää. Tyytyväisyyttä ja kehitysideoita selvitettiin ...
Asiantuntijan brändi- ja sisältöstrategia – ensiaskeleet pienyrittäjille
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön teoriaosuus johdattaa lukijan digitalisaation murroksesta aina puhuttelevan viestinnän tekemiseen ja sisältöstrategian suunnitteluun. Kahteen osaan jaetussa teoriaosuudessa käsitellään myös ...
Sosiaalisen median strategia yritykselle Meltex Oy Plastics
(2019)
Sosiaalinen media on nykypäivän yrityksille yksi tärkeimmistä markkinoinnin alustoista. Yrityksen tulee luoda sosiaalista mediaa varten kattava strategiasuunnitelma, jotta sen monipuolisista kanavista saadaan todellista ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Betlab Oy:lle
(2021)
Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkeä markkinointikeino yrityksille. Perinteiset markkinoinnin keinot eivät enää toimi samalla tavalla kuin ennen. Asiakkaat viettävät sosiaalisessa mediassa paljon aikaa ja etsivät, sekä ...
Digimarkkinoinnin kehittämissuunnitelma kuntosaliyritykselle
(2020)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona kuntosaliyritykselle. Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia kirjallinen suunnitelma, minkä avulla toimeksiantaja voi kehittää
markkinointia digitaalisissa kanavissa. ...