Haku
Viitteet 1-10 / 12
Suomen ruokamatkailun kärkituotteet markkinoinnin näkökulmasta: -suklaajäkälää, luontokokemuksia ja hyvää mieltä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten suomalaisia ruokamatkailutuotteita tulisi markkinoida, jotta ne houkuttelisivat kansainvälisiä ja kotimaisia matkailijoita. Lisäksi tarkoitus oli selvittää, millaisia hyviä ...
Digitaalisen ja perinteisen markkinoinnin vertailu sekä markkinointiviestinnän tavoittavuus Yritys X:ssä
(2019)
Digitalisoituneet toiminnot ovat tulleet osaksi lähes kaikkien yritysten toimintaa, mutta samalla myöskin perinteisen markkinoinnin keinot hallitsevat edelleen vahvasti tietyillä toimialoilla, etenkin kampanjoinnissa. ...
Digitaalisen markkinoinnin keinot nostaa tunnettuutta. Case: Turvassa Tiellä -ohjelma.
(2019)
Opinnäytetyössä tutkitaan Turvassa Tiellä -ohjelman kampanjaa. Työn tavoitteena on analysoida kampanjan keinoja nostaa tunnettuutta. Digitaalinen markkinointi kasvaa ja elää koko ajan. Uusia kanavia syntyy ja toisia jää ...
Developing a brand-identity and a content strategy for its implementation : Case: Start-up company Hyggelig Oy
(2019)
This thesis was conducted to meet the branding and marketing needs of a developing company called Hyggelig Oy which will sell recycled design furniture online. The first objective of this thesis was to create a comprehensive ...
Suomalaisten tuotteiden digitaalinen markkinointi Japanissa
(2019)
Digitaalisen markkinoinnin vallatessa alaa ympäri maailman, on suomalaistenkin yrittäjien tiedettävä, kuinka parhaiten tavoittaa kohderyhmänsä digitaalisia kanavia käyttäen. Japani on Suomelle verrattain tärkeä vientimaa, ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toimeksiantajayritykselle, Euronics Sipoo, Sipoon kodinkonekeskus Oy, sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Yrityksen työntekijöillä ei aiemmin ole ollut aikaa eikä ...
Digimarkkinoinnin kehittämissuunnitelma kuntosaliyritykselle
(2020)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona kuntosaliyritykselle. Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia kirjallinen suunnitelma, minkä avulla toimeksiantaja voi kehittää
markkinointia digitaalisissa kanavissa. ...
Vaikuttajamarkkinointisuunnitelma yritykselle Samuji Oy
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda vaikuttajamarkkinointisuunnitelma yritykselle Samuji Oy. Suunnitelman tarkoitus on auttaa toimeksiantajayritystä hahmottamaan, kuinka vaikuttajamarkkinointia voitaisiin ...
Hakukoneoptimoitu sisältömarkkinointisuunnitelma Schiedel Savuhormistot Oy:lle
(2020)
Tässä opinnäytetyössä toteutettiin hakukoneoptimoitu sisältömarkkinointisuunnitelma yritykselle Schiedel Savuhormistot Oy. Tietoperustassa määritellään työlle olennaiset käsitteet, sekä esitellään itse suunnitelmassa ...
Kaupallinen sisältömarkkinointi blogeissa
(2020)
Opinnäytetyö tutustutuu kaupalliseen digitaaliseen sisältömarkkinointiin niin teoreettisesti kuin käytännön kokeiluja analysoimalla. Tavoitteena on selvittää, minkälainen kaupallinen markkinointisisältö blogimaailmassa on ...