Haku
Viitteet 1-10 / 28
Open Innovation in technological SMEs Challenges and implementation
(2020)
Open innovation as a method to share knowledge and increase creativity and innovation
was heavily used in large companies during the past decade. Then it started to spread into
SMEs and was adopted in many of those. But ...
Varainhankinta suomalaisissa urheilu- seuroissa
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa yleisimpiä suomalaisten urheiluseurojen varainhan- kintakeinoja sekä niiden toimivuutta. Tutkimuksessa keskityttiin yhdistysmuotoisten seuro- jen käyttämiin varainhankintakeinoihin ...
Eettinen johtaminen teatterissa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää eettisen johtamisen tilaa viidessä suomalaisessa ammattiteatterissa. Lisäksi tavoitteena oli haastattelujen avulla selvittää eettisen johtamisen konkreettisia käytäntöjä ...
Yhteisöllisen työtilan asiakaskokemuksen kehittäminen
(2020)
Tutkimuksessa käsiteltiin työn tekemisen murroksen vaikutusta yhteisöllisten coworking-tilojen käyttötapoihin. Tutkimuksen kohteena oli Hyvinkäällä kauppakeskus Willassa sijaitseva ilmainen yhteisöllinen Kimppakonttori ...
Vastuullisten tuotteiden markkinointi pikamuotimyymälöissä
(2019)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka pikamuotiyritykset voisivat parantaa vastuullisten tuotteiden markkinointia myymälöissään. Tavoitteena oli myös selvittää mikä on kuluttajien mielipide tämänhetkisestä vastuullisten ...
Wellness Technology SMEs – Internationalization Through Partnerships and Networks
(2019)
Pienet -ja keskisuuret yritykset muodostavat suomalaisten yritysten enemmistön, kaiken kaikkiaan 99.8% suomalaisista yrityksistä oli pk-yrityksiä vuonna 2017. Tämä luku kertoo pk-yritysten ja niiden menestyksen ...
Trendien ennustaminen muotialan pk-yrityksissä
(2019)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten pienissä ja keskisuurissa vaateyrityksissä ennustetaan muodin trendejä, ja miten trendejä kannattaisi ennustaa, jotta ennustamisesta olisi mahdollisimman paljon hyötyä yrityksen ...
Tapahtumamarkkinoinnin vaikutukset yrityksen ostopäätökseen
(2019)
Tavoitteena oli tutkia sitä, miten Kasvu Open Oy:n tapahtumamarkkinointi vaikuttaa yritysten ostopäätökseen ja millaiset tekijät saavat yritykset tekemään ostopäätöksen ylipäätänsä. Tavoitteena oli tuottaa Kasvu Open Oy:lle ...
Esihenkilösuhde työntekijän työpaikan vaihtosyynä.
(2023)
Sanotaan, että nykypäivänä lisääntyvissä määriin ei vaihdeta työpaikkaa vaan
vaihdetaan johtajaa. Onko kaikessa johtamisen trendeissä kadotettu johtamisen
perustaidot vai onko työntekijöiltä korostetusti vaadittu ...
PK-yrityksien kansainvälistyminen : Kuinka selättää kansainvälistymisen haasteita?
(2019)
Kansainvälistyminen on yhä useammalla yrityksellä ajankohtainen aihe maailman
globalisoitumisen myötä. Kansainvälisille markkinoille siirtyminen vaatii kuitenkin
yrityksiltä osaamista ja tuntemusta muiden maiden markkinoista, ...