Haku
Viitteet 1-10 / 483
Palvelun parantaminen Jyväskylän ammattikorkeakoulun vahtimestaripalveluissa
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia tehtäväkohtaiset palvelukuvaukset Jyväskylän ammattikorkea-koulun vahtimestaripalveluille. Tavoitteena olivat selkeät palvelukuvaukset, joiden avulla hyvän ja laadukkaan palvelun ...
Toivakan ruokapalveluselvitys
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2009)
Toivakka on keskisuomalainen alle 2500 asukkaan kunta. Toivakassa käynnistettiin vuonna 2008 Ruokapalvelujen kehittämisprojekti, jonka ensimmäisenä vaiheena toteutettiin Mara Yritysklinikan kautta ruokapalveluselvitys. ...
Erityisruokavalio leivontatuotteiden reseptiikan kehittäminen : Hyödyntäen aistinvaraista laadunarviointia
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
Toimeksiantajana toimii Seinäjoen koulutuskuntayhtymän opiskelijoiden Osuuskunta, KAMP Ähtärin Ahertajat. Tavoitteena oli kehittää neljä erilaista erityisruokavalioleivonta reseptiä, jotka sopivat maidotonta, kananmunatonta ...
Myynnin johtaminen arjessa : Tapaustutkimus eräässä Altia Oyj:n asiakasyrityksessä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia erään Altia Oyj:n asiakasyrityksen myynnin johtamista ja kartoittaa sen mahdollisia kehitystarpeita asiakasyrityksen näkökulmasta.
Tutkimuksen teoriaosuudessa käsiteltiin myynnin, ...
Päihdeohjelma yritykselle : case Huoltosilta Oy
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2012)
Opinnäytetyömme tarkoituksena oli tehdä jyväskyläläiselle Huoltosilta Oy- nimiselle kiinteistöhuoltoalan yritykselle luonnos ja ohjeet päihdeohjelman laatimiseksi. Vuonna 2004 astui voimaan laki, joka velvoittaa työnantajan ...
Laatu palveluprosessissa : Case: Perttulan tila
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön toimeksiantajana on liiketoimintaansa aloitteleva Perttulan tila, joka sijaitsee Laukaan Leppävedellä. Perttulan tila tulee tarjoamaan yrityksille kokous- ja juhlapalveluita sekä yksityisille juhlapalveluita. ...
Asiakasviestinnän kehittäminen Jyväskylän Yrityskonsultit Isännöinti Oy:ssä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka tyytyväisiä Jyväskylän Yrityskonsultit Isännöinti Oy:n taloyhtiöasiakkaat ovat viestintään ja tiedottamiseen tällä hetkellä ja mitkä ovat viestinnän ongelmakohtia sekä esittää ...
KERUUTUOTTEIDEN KÄYTTÖ KESKI-SUOMEN RAVINTOLOISSA
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää syötävien keruutuotteiden käyttöä Keski-Suomen ravintoloissa ja maatilamatkailuyrityksissä, joissa valmistetaan ruokaa. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Maa- ja kotitalousnaiset.
Työssä ...
Turbiinitalon käyttäjälähtöinen tilatarveselvitys
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Turbiinitalon tulevien käyttäjien tilatarpeet rakennussuunnittelua varten. Lisäksi selvitettiin, miten saadaan tilat muunneltaviksi, innovatiivisiksi ja käyttäjälähtöisiksi. Turbiinitalo ...
Yrityskuva ja palvelu asiakasnäkökulmasta : case Sokos Neuvonta Jyväskylä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2009)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakkaiden mielikuvia Jyväskylän Sokoksen Neuvonnan palvelusta ja palveluympäristöstä sekä siitä, miten Neuvonnan palvelut vastaavat asiakkaiden tarpeita. Aihe saatiin toimeksiantona ...