Haku
Viitteet 1-6 / 6
Kello- ja kultasepän alan ketjun asiakas-tutkimus
(2023)
Tutkimustyön tavoitteena oli kartoittaa kello- ja kultasepän alan ketjumyymälän kanta-asiakkaiden tyytyväisyyttä, sekä heidän ostopäätökseensä vaikuttavia tekijöitä Toimeksiantajan myymälöissä. Verkko-kauppaa sivuttiin ...
Jälkimarkkinointi osana mikroyritysten liiketoimintaa
(2022)
Jälkimarkkinoinnin rooli osana yritysten markkinointia ja liiketoimintaa kasvaa jatkuvasti. Mikroyrityksissä kuitenkin kohdataan usein haasteita markkinoinnin ja erityisesti jälkimarkkinoinnin toteuttamisessa. Jälkimarkkinoinnin ...
Verkossa toteutettavien B2B-myyntitapaamisten vaikutus asiakaskokemukseen
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia verkkomuotoisia B2B-myyntitapaamisia asiakaskokemuksen näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää, vaikuttaako myyntitapaamisten verkkoon siirtyminen asiakaskokemukseen. Työn tavoitteena ...
Valokatu-tapahtuman kävijäkokemuksen tutkiminen
(2021)
This study was carried out aiming to understand and improve the visitor’s experience at ”Valokatu”, part of
the Jyväskylä Urban Culture, in the ”City of Light” event. In addition to the lighting exhibition at Valokatu, ...
Ottelutapahtuman kehittäminen: case: FC Lahti
(2023)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona lahtelaiselle jalkapalloseuralle FC Lahdelle. Tärkeimpänä tavoitteena oli selvittää FC Lahden kotiotteluissa Lahden Hiihtostadionilla käyneiden yksilöiden asiakastyytyväisyyttä ...
Kuntosalin asiakkuuksien vaihtuvuuden minimointi: Case: GYM08
(2022)
GYM08 on Jyväskylän keskustassa sijaitseva kuntosali. Kuntosali on aloittanut toimintansa vuoden 2021 huhtikuussa. Toiminta on ollut liiketoiminnan kannalta noususuhdanteista koko kuntosalin elinkaaren ajan. Liiketilat ...