Haku
Viitteet 1-10 / 10
Yrittäjä ykköspaikalle - asiakaskokemus oppisopimuskoulutuksessa
(2021)
Ammatillinen koulutus käynyt läpi suuren muutoksen viimeisen kolmen vuoden aikana. Uudistuksen kärkenä ovat olleet osaamisperusteisuus ja asiakaslähtöisyys. Koulutus on siirtynyt vahvasti työelämässä oppimiseen. Yritykset ...
Verkkokaupan asiakaslähtöinen kehittäminen Case: Vaniljakoti.fi
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Vaniljakodin verkkokauppaa ja parantaa asiakaskokemuksia. Tavoitteena oli saada kokonaiskuva asiakaskokemuksen muodostumisesta ostoprosessin eri vaiheissa sekä asiakkaiden tyytyväisyys ...
Kokoukset koronakurimuksessa. Kokouspalvelujen arvokokemuksen lisääminen asiakaslähtöisen kehittämisen avulla
(2021)
Maailmalle vuoden 2020 alussa levinnyt koronaviruspandemia on koskettanut koko maailmaa. Koronaviruksen leviämisen estämiseksi on jouduttu tekemään useita toimenpiteitä ja rajoituksia. Tyhjentynyt varauskanta oli shokki ...
Valikoiman ketjuohjauksen vaikutus myymäläkohtaiseen valikoimatyytyväisyyteen Alko Oy:ssä
(2021)
Asiakaskokemus on nykyään yritysten merkittävin kilpailutekijä ja sen kehittämiseen käytetään paljon resursseja. Asiakaskokemus muodostuu monen asian summana. Yrityksen tarjoama valikoima tai palvelu on yksi keskeisimmistä ...
Asiakaskokemus ja asiakaskeskeinen johtaminen - kokemuksia Customer First -mallista tapaustutkimuksena
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kohdeyrityksen henkilökunnan kokemuksia ja ajatuksia asiakaskokemuksesta sekä asiakaskeskeisestä toiminnasta yhdessä yrityksen toimipisteessä. Erityisesti haluttiin selvittää, kuinka ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen Keski-Suomen maailmanperintökeskuksen pilottihankkeessa
(2021)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Petäjäveden vanhan kirkon säätiölle. Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa Keski-Suomen maailmanperintökeskuksen pilottihankkeen asiakaskokemusta ja tutkimuskysymyksenä oli selvittää, ...
Kuluttajakäyttäytymisen ymmärryksellä kohti houkuttelevampaa verkkokauppaa : tapaustutkimus: Fazer Experience -vierailukeskuksen verkkokauppa
(2021)
Kuluttajien käyttäytymisen ymmärtäminen on yrityksen liiketoiminnan ja kilpailukyvyn kannalta erittäin tärkeää. Verkossa tapahtuvan palvelutoiminnan tueksi tarvitaan tietoa, mitä asioita kuluttaja ympäristössä arvostaa, ...
Koiratarvikkeiden verkko-ostaminen Suomessa
(2021)
Opinnäytetyön tutkimuksen lähtökohtana oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat koiratarvikkeiden verkko-ostamiseen ja mitä asioita nykypäivän koiranomistaja arvostaa verkko-ostajana. Tutkimuksen avulla tutkija halusi myös ...
Valokatu-tapahtuman kävijäkokemuksen tutkiminen
(2021)
This study was carried out aiming to understand and improve the visitor’s experience at ”Valokatu”, part of
the Jyväskylä Urban Culture, in the ”City of Light” event. In addition to the lighting exhibition at Valokatu, ...
Asiakaskokemus ja palvelun laadun kehittäminen Sky Cafe & Foodissa
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää miten asiakkaat kokevat Jyväskylän lentoasemalla sijaitsevan Sky Cafe & Foodin palvelun laadun sekä selvittää kuinka tietoisia asiakkaat ovat lentoasema- oppilaitosyhteistyöstä. ...