Haku
Viitteet 1-10 / 16
Vuorovaikutus varastomyyntitapahtumassa : Design Marketin dialogi
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus varastomyyntitapahtuma Design Marketista ja sen tuotantoprosessiin liittyvien tahojen välisestä dialogista ja vuorovaikutuksesta. Design Market on vuosittainen muotoilualan tapahtuma, ...
Kokonaisvaltaisemman asiakaskokemuksen rakentaminen oheispalvelujen avulla
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämä työ on Finlandia Trophyn oheispalveluja ja niiden vaikutuksia asiakaskokemukseen kartoittava tapaustutkimus. Finlandia Trophy on kasainvälinen, vuosittain järjestettävä taitoluistelutapahtuma, joka on kokeilualustana ...
Asiakaskokemus kaupallisessa muotitapahtumassa : tapaus Gloria Fashion Show 2014
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämä opinnäytetyö keskittyy asiakaskokemukseen ja selvittää, mistä se koostuu. Työ on tapaustutkimus, jossa kohteena on vuosittain järjestettävä, kuluttajille suunnattu muotialan tapahtuma Gloria Fashion Show. Opinnäytetyön ...
Teatteripalvelu Oivan asiakaspalvelun prosessianalyysi
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämä opinnäytetyö on selvitys henkilöstöpalveluyritys Teatteripalvelu Oivan palvelujen tuotteistamisesta asiakaslähtöisesti. Työn tavoitteena on kehittää Teatteripalvelu Oivan palvelut prosessianalyysin keinoin vastaamaan ...
Tapaustutkimus johtajuuden roolista innovaatioprojektissa
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön lähtökohtana on ollut kiinnostuneisuus asiantuntijoiden johtamiseen ja innovointiin. Työn tarkoituksena on selvittää, minkälaista on luovuuden ja innovatiivisuuden johtaminen, mikä on johtajuuden rooli ...
Yhteisöllinen tapahtumatuotanto kulttuuriareena Glorialla
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyöni pyrkii kartoittamaan kulttuuriareena Glorian yhteisöllisen tapahtumatuotannon mallia. Nuorten ryhmien Glorialla toteuttamat tapahtumat järjestetään talon tuottajan johdolla ja nuoret osallistetaan kaikkiin ...
Katutaideyritys kuluttajamarkkinoille : Omanimi Productions Oy:n palvelun kehittämistä tukeva esiselvitys
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämä opinnäytetyö on esiselvitys, jonka tavoitteena oli löytää palvelun lähestyttävyyteen liittyviä käytännön keinoja, joilla katutaiteen tekniikoilla kuvataidetta toteuttava Omanimi Productions Oy voisi laajentaa toimintaansa ...
Yhteisbrändin arvon lisäämisen keinot : Kids Design Blockin tapaus
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön pääkysymys on ”Miten yhteisbrändin arvoa lisätään?”
Tapaustutkimuksen kohteena on suomalaisista lastentuoteyrityksistä muodostuva Kids Design Block -yhteisö. Tutkin Kids Design Blockin mahdollisuuksia ...
Nuoret miehet Kansallisteatteriin : yleisötyö osana Suomen Kansallisteatterin markkinointia
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, kuinka Kansallisteatterin yleisötyön avulla saataisiin sitoutettua teatterin uusiksi katsojiksi entistä enemmän nuoria, 18-25-vuotiaita miehiä. Työssä etsittiin informanteiksi ...
Hiljaisen tiedon siirtäminen pirkanmaalaisilla festivaaleilla
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyöni tavoitteena on ollut kartoittaa hiljaiseen tietoon liittyviä käsityksiä,
asenteita ja toimintatapoja Pirkanmaalaisilla festivaaleilla. Työvoiman vaihtuvuus on
festivaaleilla suurta johtuen määräaikaisista ...