Haku
Viitteet 1-8 / 8
Digitaalisen markkinoinnin läpäisevyys kansainvälisellä korkeakoulukentällä – Case: Tampereen ammattikorkeakoulu
(2020)
Opinnäytetyössä tarkastellaan digitaalista markkinointia kansainvälisellä korkeakoulukentällä. Työn ensisijaisena tavoitteena on avata digitaalisen markkinoinnin yleistä anatomiaa sekä tutkia eri sosiaalisen median kanavien ...
Digijalkakauppa : Myymälä on media, kivijalkakaupan ja verkkokaupan hybridi
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää pienille vähittäiskaupoille toimintamalli, jossa kivijalka– ja verkkokauppa sekä sähköinen media muodostavat kuluttajien kannalta yhtenäisen, mieluisan ja elämyksellisen asiakaskokemuksen ...
Digitaalisista yhteisöistä kirjanmyyntiin – Yhteisöjen ja asiantuntevan sisällön merkitys digitaalisessa markkinoinnissa
(2020)
Opinnäytetyössä tutkitaan, kuinka tärkeää tuotteen markkinoinnille on tunnistaa kohderyhmän laajempi viitekehys, yhteisö, sekä tuottaa yhteisölle merkityksellistä, asiantuntevaa sisältöä. Opinnäytetyö keskittyy viestintään ...
Kuinka onnistua yrityksen TikTok-markkinoinnissa? : brändimielikuvien synty sovelluksessa ja 10 vinkkiä markkinoinnissa onnistumiseen TikTok-sovelluksessa
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa, kuinka yritykset voivat hyödyntää TikTok-sovellusta markkinoinnissaan ja kuinka onnistua siinä. Opinnäytetyö syventyy myös brändimielikuvien syntyyn sovelluksessa.
Työn ...
Sukeltaako yrittäjät someen?
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Varsinais-Suomen yrittäjien kokemuksia ja mielipiteitä sosiaalisen median käytöstä markkinointikanavana. Ensisijaisena tavoitteena oli saada lisätietoa yritysten markkinoinnista sosiaalisesta ...
Mitä on vaikuttajamarkkinointi : millaista tietoa on saatavilla vaikuttajamarkkinoinnin kehittymisestä aihetta käsittelevissä julkaisuissa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on muodostaa kokonaiskuva ja yleiskäsitys siitä, mitä vaikuttajamarkkinointi on ja miten se on saanut alkunsa.
Menetelmäksi tutkia opinnäytetyön aihetta valikoitui kirjallisuuskatsaus. ...
Toimintamalli pienyrityksen uusasiakashankinnalle maksuttoman LinkedIn-markkinoinnin avulla
(2023)
Moni pienyritys painii verrattain vaatimattomilla markkinointiresursseilla ulkomaisia kilpailijoita vastaan. Siksi ymmärrys markkinointityökalujen hyödyntämisestä ja valitun strategian tehokkuudesta on tärkeää. Etenkin ...
Indie-pelin markkinointi kulttuurisena ilmiönä: kuinka luoda ja levittää viraalia sisältöä indie-pelistä
(2024)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan indie-pelien markkinointitaktiikoita sekä sitä, miten luodaan kiinnostavia videoita eri sosiaalisen median alustoilla levitettäväksi.
Tutkielmassa analysoidaan indie-kehittäjien ...