Haku
Viitteet 1-10 / 314
Outgoing Student Mobility Satisfaction at Laurea University of Applied Sciences
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
This Bachelors’ thesis researches the satisfaction of Laurea University of Applied Sciences’ students who were participating in the student mobility period in 2013 – 2014. The commissioner of this research is the International ...
Lean asiakaslähtöisten palvelujen yhdenmukaistamisessa: Case HUS Tukipalvelut
(2019)
Organisaatioiden ja työyhteisöjen toimintaympäristö muuttuu jatkuvasti ja nopeasti. Yrityksien lisäksi muutokset vaikuttavat nykyisin myös julkisen sektorin toimijoihin. Muutokset tuovat haasteita, joten jatkuvalla ...
Live like local -ilmiö osana lapsiperheiden kaupunkimatkailua
(2019)
Matkailun muodot kehittyvät jatkuvasti ja paikallisuutta korostava live like local -tyylinen matkailu nostaa suosiotaan. Kyseinen matkailumuoto toimii myös perheiden kaupunkimatkailussa. Live like local -tyyliseen matkailuun ...
Sport Tourism : Development and promotions of Finnish cricket
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
The aim of this bachelor’s thesis is to provide adequate information about Finnish sport tourism, where research and observation were carried out by case study ‘Cricket’. The purpose of the survey was to understand the ...
Turvallisuusohje liikematkustukseen YIT Oyj:lle
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia turvallisuusohje YIT Oyj:n liikematkustajille. Turvallisuusohje on laadittu toimeksiantona kohdeorganisaatiolle. Kohdeorganisaatio on YIT Oyj, joka on suomalainen rakennusyhtiö. ...
Sustainable Tourism Development in post-war Rwanda: Gisenyi
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
The main aim of the thesis is to reflect the current status of Tourism development in Rwanda post war, familiarized with sustainable local development and sustainable economic development and how the tourism can play a ...
Suomen ja Chilen kulttuurierot asiakaspalvelussa, Case: Hotellin vastaanotto
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia vaikuttavatko kulttuurierot asiakaspalveluun. Tarkennettu tutkimuskohde oli hotellin vastaanoton asiakaspalvelu. Tavoitteena oli saada selville, palvelemmeko asiakkaita eri ...
Sisältöstrategia Café Torpanrannan sosiaalisen median kanaville
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Café Torpanranta, kahvila Helsingin Munkkiniemessä. Yrityksellä on vuosikymmenten kokemus alalta ja toimintaympäristön muutokseen verkkonäkyvyyden kannalta ei oltu vielä päästy kunnolla ...
Opas Venäjälle matkustaville
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa opas Venäjälle matkustaville suomalaisille matkailijoille toimeksiantajaa varten. Tavoitteena oli myös laatia toimiva opas helpottamaan yrityksen toimintaa toimisto-olosuhteissa, ...
Sosiaalisen median sisältömarkkinointisuunnitelma
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median sisältömarkkinointisuunnitelma matkailualan pienyritykselle, jolla ei ole ollut säännöllistä sisällön tuottamista valituissa sosiaalisen median kanavissa. Työn ...