Haku
Viitteet 1-10 / 375
Digitaalisen työtilan kehittäminen assistenttityön tueksi
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää digitaalinen työtila palvelemaan puolustusministeriön assistenttien tarpeita. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli puolustusministeriön hallintoyksikkö, joka vastaa sisäisestä hallinnosta ...
Asiakaskokemukset silkkipaino- ja brodeerauspalvelun kehittämiseksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Kasipaino Oy:n asiakastyytyväisyyden nykytila erilaisten asiakaskokemuksien kokemana ja tarkoituksena oli saada tyytyväisyyden lisäksi kehitysideoita palvelun laadun varmistamiseksi. ...
Päiväkirjaopinnäytetyö Hallinnon assistentin tehtävistä
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja oli sähkö- ja automaatioteknologian yritys, joka toimii Suomessa neljällä paikkakunnalla. Suomen lisäksi yrityksellä on toimintaa myös Puolassa ja yritys on laajentamassa toimintaansa ...
Esimiesten sisäisen etäviestinnän kehittäminen asiantuntijaorganisaation tiimissä X
(2021)
Tässä opinnäytetyössä perehdyttiin esimiesten sisäiseen viestintään koronapandemian aiheuttamassa etätyöskentelyssä keväällä 2021. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona erään suuren suomalaisen asiantuntijaorganisaation ...
Asiakaslähtöisyyden ja osallistamisen tapojen kehittäminen palvelukehityksessä case: Yritys X
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää asiakaslähtöisyyttä ja asiakkaiden osallistamisen tapoja palvelukehityksessä yrityksessä X. Kehittämistä taustoittavassa tutkimusosuudessa selvitetään asiakkaiden osallistaminen ...
Erilaisten käyttäytymismallien vaikutus työyhteisössä ja asiakastyössä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka erilaiset käyttäytymismallit vaikuttavat työyhteisön välisessä kommunikaatiossa ja vuorovaikutuksessa sekä asiakastyössä. Tavoitteena oli selvittää työyhteisön eri ...
Tiedonhallintalain toimeenpanon hyötyjen varmistaminen Valtiokonttorissa
(2021)
Tämä opinnäytetyö on työelämälähtöinen tutkimus- ja kehittämishanke, jonka tarkoituksena oli selvittää tiedonhallintalain vaatimien toimenpiteiden toteuttamisesta saatavia hyötyjä Valtiokonttorissa. Työn tavoitteena oli ...
Tilitoimiston palkanlaskentapalveluiden kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millaisia lisäpalveluita tilitoimiston palkanlaskijat voisivat tarjota asiakasyrityksilleen kehittyäkseen itse työssään sekä helpottaakseen yrityksien työtaakkaa. Tarkoituksena ...
Työnantajamielikuvan kehittäminen markkinoinnin keinoin
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia toimeksiantajayritys Kotipizzan ulkoisen työnantajamielikuvan tämänhetkistä tilannetta ja sitä, minkälaisena Kotipizzan ulkoiset sidosryhmät kokivat Kotipizzan työnantajana. ...
Työntekijän perehdytysmallin kehittäminen palvelumuotoilun otteella
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Stockmannille työntekijälähtöinen perehdytysmalli.
Projektin viitekehyksen tietoperustana on työntekijälähtöisyys ja palvelumuotoilu. Työntekijälähtöisyys on ...