Haku
Viitteet 1-8 / 8
Julkisen sektorin palvelujen kehittäminen tuotteistamalla - Kohde: Liikenteen asiakaspalvelu
(2019)
Asiakkaat odottavat tänä päivänä yhä sujuvampia palveluja julkiselta sektorilta. Tuotteistaminen on menetelmä, jolla voi muuttaa toimintatapoja ja ajatusmalleja sekä mahdollistaa innovaatioita.
Kehittämistyön tavoitteena ...
Onnistumisia ja haasteita Vantaan varhaiskasvatuksen asiakaspalvelussa
(2020)
Vantaan varhaiskasvatuksen asiakaspalvelua on kuntastrategian mukaisesti viime vuosina kehitetty ja uudistettu. Varhaiskasvatuksen asiakaspalvelua siirrettiin Vantaa-infoihin ja samalla asiakaspalvelun kokonaisuutta ...
Asiakaspalvelua parantamassa, tutorien käsikirja: uusien työntekijöiden perehdyttämiseen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää toimeksiantajan, Finnairin Helsinki-Vantaan lentoaseman, virkailijoiden perehdyttämistehtäviä ja luoda yhtenäisen perehdyttämisen toimintatavat osaksi perehdyttämistä. Työn tavoitteena ...
Asiakasymmärrys julkisen sektorin asiakaspalvelun kehittämisen lähtökohtana
(2021)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tavoitteena oli kartoittaa millaisia Oikeusrekisterikeskuksen (ORK) Kansalais-ja viranomaispalvelun (KVP) asiakaspalvelun asiakkaat ovat, ja tehdä näkyväksi erilaiset asiakastarpeet. ...
”Hyvästä on vaikea pistää paremmaksi” – Asiakaslähtöisyydellä kohti haluttavia palveluita
(2022)
Kilpailutilanne haastaa yrityksiä kehittämään asiakaslähtöisiä palveluita, missä asiakkaan ymmärtäminen korostuu. Yrityksien on panostettava asiakassuhteisiin ja asiakaskokemukseen sekä onnistuttava luomaan elämyksiä. ...
Palveluun uutta sujuvuutta ja laatua palvelumuotoilun menetelmin : esimerkkinä Opetushallituksen tietopalvelut
(2021)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tavoitteena oli kehittää ja yhdenmukaistaa Opetushallituksen tietopalveluiden asiakasrajapinnassa tapahtuvaa ulkoisten asiakkaiden palvelua. Työn tarkoituksena oli ymmärtää arvon ...
Palvelukohtaamisen kehittäminen: Case Hotel Heymo 1 by Sokos Hotels
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia palvelukohtaamista hotellissa. Tavoitteena oli tehdä kehittämistyö ja löytää uusia ideoita sekä kartoittaa nykyistä tilannetta, kuinka hotellin aulahenkilökunta kohtaa asiakkaitaan ...
Tilitoimiston neuvontapalveluiden tuotteistaminen palvelumuotoilun keinoin
(2023)
Opinnäytetyön tavoite on kehittää tilitoimiston neuvontapalveluita hyödyntäen palvelumuotoilun periaatteita. Palvelumuotoilu on lähestymistapa, joka keskittyy asiakaskokemuksen parantamiseen ja palveluiden kehittämiseen ...