Haku
Viitteet 1-7 / 7
Kehityssuunitelma suomalaisten turistien li-säämikseksi Costa Blancalla/Torreviejassa : Kehityssuunitelma suomalaisten turistien li-säämikseksi Costa Blancalla/Torreviejassa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa kehitysehdotuksia suomalaisen turistien määrän kasvattamiseksi Torreviejassa Costa Blancalla sekä Torreviejan parantamiseen matkailukohteena. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää ...
Henkilöstöjohtamisen kehittäminen hotellialalla Investors in People –standardia soveltaen - Case: Hotel Haven
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
Tutkimuksen tavoitteena oli osoittaa, miten saada tieto yrityksen henkilöstöjohtamisen kehityskohteista Investors in People –standardia soveltaen. Esimerkkiyrityksenä toimi Helsingin keskustassa sijaitseva OY Union Hotels ...
Ens kerralla ulkoistetaan tää! : Asunnonvaihtopalvelun kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
Palveluiden murros pakottaa perinteiset alat miettimään uudenlaisia tapoja vastata asiakkaiden muuttuvaan kysyntään. Markkinoille ilmestyy koko markkinaa muuttavia palveluita. Asunnonvaihto toimialana on toiminut samalla ...
Markkinointisuunnitelma Café Aurlahdelle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajalle toimiva ja selkeä markkinointisuunnitelma aloittavalle rantakahvilan toiminnalle. Opinnäytetyö on toiminnallinen ja jakautuu kahteen osaan, teoriatietoon ja ...
Ohjelmatoimiston, tiskijukan ja yökerhon välinen toiminta
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön otsikkona on ohjelmatoimiston, tiskijukan ja yökerhon välinen toiminta. Opinnäytetyön tarkoitus oli yökerhojen ja ohjelmatoimistojen yhteistyön parantaminen. Päätutkimusmenetelmänä ...
Ruokamyynti-tapahtuman kannattavuuden seurantatyökalun luominen : Case: Laurea Herkkubaari
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämä opinnäytetyö käsittelee kannattavuuden seurantatyökalun luomista pienelle ruokamyynti-tapahtumalle. Tarkoituksena on helpottaa tapahtuman järjestäjän työtä tapahtuman taloudellisen kannattavuuden arvioinnissa. ...
Markkinointiviestinnän tavoitteet ja keinot opiskelijakunnan kahviloissa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitkä ovat markkinointiviestinnän tavoitteet ja keinot opiskelijakunnan kahviloissa. Selvityksen kohteena oli Metropolia Ammattikorkeakoulun opiskelijakunnan kaksi kahvilaa, joiden ...