Haku
Viitteet 1-9 / 9
Autoliikkeen markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on autoliikkeen markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaalisessa mediassa. Toimeksiantaja on mikkeliläinen Saimaan Autopiste Oy, joka myy vaihtoautoja. Opinnäytetyö suoritettiin toimeksiantajalle ...
Sosiaalisen median strategia KooKoon junioreille
(2021)
Toiminnallisen opinnäytetyöni tavoitteena oli perehtyä sosiaalisen median strategiaan ja kanaviin sekä siihen, millainen merkitys toimivalla strategialla on organisaatiolle. Tutkimuksessa selvitettiin, millaista KooKoon ...
Martti Talvela -kampuksen markkinoinnin tehostaminen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on Juvalla sijaitsevan Martti Talvela -koulukampuksen markkinoinnin tehostaminen sosiaalisessa mediassa. Tavoitteena oli luoda koulukampukselle toimenpidesuosituksia, joilla se voisi kehittää ja ...
Digitaalisen markkinoinnin tarve kohdeyrityksissä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää toimeksiantajan tarjoaman digitaalisen markkinointipalvelun tarve kohdeyrityksissä. Tutkimusongelma oli seuraava: mikä on toimeksiantajayrityksen potentiaalisten asiakasyritysten ...
Sesonkikauden sisältömarkkinointi K-Supermarketissa
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on sesonkikauden sisältömarkkinointi. Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on vaikuttaa asiakkaan ostopäätökseen luomalla heille mukaansatempaavaa sisältöä. Opinnäyteyön tarkoituksena on tutkia, millaista ...
Mobiilivideo-opas. Suunnittele – kuvaa – editoi – julkaise
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2021)
Tiedon välitys videon muodossa on nopeaa, tunteisiin vetoavaa ja tuloksellista. Video on tunnemedia, jossa liikkuvan kuvan ja äänen yhdistelmä sekä tarinallisuus muodostavat vaikuttavan ja tunteisiin vetoavan sisällön. ...
Nuorten pankkiasiakkuuteen vaikuttavat tekijät
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli nuorten 18─26 vuotiaiden pankkiasiakkuu-
teen vaikuttavat tekijät. Tavoitteena oli tuottaa konkreettisia toimenpidesuosi-
tuksia siitä, kuinka toimeksiantaja voisi tulevaisuudessa vastata ...
Sp-Koti Kouvolan Kotikeskus Oy:n brändin nostattaminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on selvittää, miten Sp-Koti Kouvolan Kotikeskus Oy:n brändiä saataisiin nostettua vieläkin korkeammalle tasolle. Työssä selvitetään, miten yritys sosiaalisen median kanavissa erottuisi edukseen ...
ARCTIC SWAN BAKERY : Markkinointikanavien kehittäminen
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee sähköisesti tapahtuvan liiketoiminnan kehittämiseen liittyviä aiheita ja on rajattu koskemaan yrityksen digitaalista markkinointia sekä markkinointikanavien kehittämistä. Tutkimuksen avulla ...