Haku
Viitteet 1-8 / 8
Kotihoidon asiakkaiden kokemuksia etäkotihoidosta
(2022)
Opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiirin (Eksote) kanssa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata Eksoten etäkotihoidon asiakkaiden kokemuksia videovälitteisesti toteutettavista ...
Mielikuvat ja tunnekokemukset asiakaskokemuksessa: aktiivilomat Apollomatkoilla
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee mielikuvien ja tunnekokemusten merkitystä asiakaskokemuksessa. Tänä päivänä on oltava jatkuvasti ajanhermolla, mutta mieluiten jo reippain askelin edellä. Mielikuvilla ja tunnekokemuksilla on ...
Majoituspalveluiden kehittäminen - Tiittalan kartano
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Tiittalan kartanon majoituspalveluita ja luoda service blueprint majoitusprosessista esimiestyön apuvälineeksi. Tiittalan kartanolla ei ole aiempaa materiaalia tai perehdytyskansiota ...
Verkkosivupalvelun kehittäminen palvelumuotoilun keinoin: tapaustutkimus Janne Parri Oy
(2022)
Tämä opinnäytetyö selvitti palvelumuotoilun hyödyntämistä Janne Parri Oy:n verkkosivupalvelun kehittämisessä. Verkkosivuprojektit ovat usein yli kuukau-den mittaisi projekteja, jotka vaativat osallistujiltaan paljon ...
Buddy Healthcare -mobiilisovelluksen asiakaspalautteiden analysointi: lastenkirurgian asiakasnäkökulma
(2022)
Sosiaali- ja terveysalan sähköisten asiointipalveluiden lisääntyessä palvelun käytön painopiste on siirtynyt asiakkaille. Siksi asiakkaiden mielipiteillä ja kehittämisehdotuksilla on suuri merkitys, kun palveluja kehitetään. ...
Hybriditapahtuman digitaalisen asiakaskokemuksen muotoilu: Tapaustutkimus Heavy Metal Knitting World Championships
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin hybriditapahtuman digitaalista asiakaskokemusta ja sitä, miten sitä voidaan parantaa palvelumuotoilun menetelmien avulla. Hybriditapahtuma on tapahtumamuoto, joka toteutetaan sekä fyysisessä että ...
HUS Diagnostiikkakeskuksen Digipalvelut-yksikön konseptointi
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten HUS Diagnostiikkakeskuksen Digipalvelut-yksikön tunnistettavuutta ja palveluita voidaan selkeyttää palvelumuotoilua hyödyntäen: Miten tuetaan käyttäjää tunnistamaan palvelu, ...
Asiakasraatitoiminta KAMU Espoon kaupunginmuseossa: konseptointi ja palvelumallin kehittäminen
(2022)
Asiakkaiden osallistaminen museoissa on viime vuosina kasvanut museoiden yleisten toimintaympäristöjen muutosten myötä. Museot muuttuvat nyt nopeasti kokoelmakeskeisistä tutkimusorganisaatioista vuorovaikutteisiksi ja ...