Haku
Viitteet 1-8 / 8
Näy somessa! : sosiaalinen media IT-alan rekrytoinnissa
(2019)
Sosiaalisen median merkitys ihmisten arjessa korostuu jatkuvasti, ja samalla sen suosio kasvaa myös rekrytoinnin kanavana. IT-alalla vallitseva osaajapula on pakottanut yritykset kilpailemaan työntekijöistä, jolloin ...
Yrityksen sosiaalisen median ja digitaalisten kanavien ajankohtaisuus ja kehittäminen
(2020)
Sosiaalinen media ja digitaaliset kanavat hallitsevat markkinointia ja myyntiä nykyään enemmän ja enemmän, ja jokaisen yrityksen on käytännössä pakko olla näkyvillä niissä. Taito tuottaa sisältöä erilaisiin kanaviin korostuu ...
Benchmarking of social media content of Kala’s competitor
(2022)
This thesis was commissioned by the company Kala Karité. The company has been operating for almost a decade in the shea butter-based skincare industry, and needed to evaluate competing brands in terms of their presence on ...
Ohjeistus markkinointiin sosiaalisessa mediassa Unica ravintoloille
(2022)
Sosiaalinen media yritysten markkinointikanavana on nykypäivänä lähes välttämätön ja oikein hyödynnettynä se tarjoaa yrityksille lukuisia mahdollisuuksia edistää liiketoimintaa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia selkeä ...
Sosiaalisen median kanavat brändin kehittämisessä : Kisakallion Urheiluopisto
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Kisakallion urheiluopiston brändin näkyvyyttä ja tunnettavuutta sosiaalisen median kanavien avulla. Tarkoituksena oli tehdä sosiaalisen median strategia pohjautuen teoriaan ja ...
Ikifit Kuntoutuksen sosiaalisen median sisällön kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee sosiaalisen median, erityisesti Facebookin, sisällön kehittämistä houkuttelevammaksi ja sitouttavammaksi. Tutkimus sijoittuu kuntoutuspalveluiden maailmaan, sillä sekä toimeksiantaja Ikifit Oy, että ...
Sosiaalisen median sisältö, näkyvyys ja sitouttaminen : ravintola-alan henkilöstövuokrausyrityksessä
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ravintola-alan henkilöstövuokrausyritys Staffmaxin sosiaalisen median kanavien, Facebookin ja Instagramin, näkyvyyttä ja sitoutuneisuutta. Miten eri kampanjat ja postaukset ovat ...
Ravitsemisliike Aistin näkyvyyden lisääminen sosiaalisen median strategian keinoin
(2024)
Sosiaalisen median rooli markkinoinnissa ja liiketoiminnassa on kasvanut merkittävästi viime vuosina. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tamperelaisen ravintolan, Ravitsemisliike Aistin, sosiaalisen median strategioiden ...