Haku
Viitteet 1-10 / 10
Asiakaskokemus kehitystyön suunnannäyttäjänä
(2021)
Asiakaskokemus, arvonluonti ja palvelumuotoilu ovat ajankohtaisia teemoja. Luodakseen todellista arvoa liiketoiminnassa näiden elementtien nivoutumisen digitaalisiin palveluihin tulisi tapahtua järjestelmäkehityksessä ...
Tiedolla johtamisen kehittäminen Ammattiopisto Spesiassa
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Ammattiopisto Spesian tiedolla johtamista ja raportointijärjestelmiä tukemaan oppilaitoksen johdon ja esimiesten arjen päätöksentekoa. Opinnäytetyössä tutkittiin, miten oppilas- ja ...
Improvement of information management : case: goods in transit reports in case organization
(2021)
The objective of this thesis was to evaluate and find ways to improve information management related to intercompany orders and goods in transit (GIT) in the case organization. The aim was to define how information and ...
Kohti parempaa asiakaskokemusta Kiilto IT:ssä
(2022)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Kiilto Family -konsernin tietohallinnolle. Opinnäytetyön kehittämistehtävä sai alkunsa Kiillon tietohallinnon tarpeesta uudistaa omia toimintamalleja ja parantaa asiakaskokemusta. ...
Peruspankkipalveluselvityksen datan vastaanoton kehittäminen : tapauksena Finanssivalvonta
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaisia laatuongelmia Finanssivalvonnan kautta toimitettavat peruspankkipalveluiden tiedot sisältävät ja miten tiedoille voidaan tehdä laaduntarkistus vertaamalla tietoja ...
Henkilötietojärjestelmän käyttöönotto
(2023)
Henkilötietojärjestelmä tuo yhtenäisyyttä ja prosesseja yrityksiin, joissa järjestelmä on käytössä. Mitä isompi yritys, sitä varmemmin järjestelmästä on hyötyä. Jokainen yritys kerää henkilöstään tietoa, ja jotta tieto ...
Kaupungin liikkumisdatan hyödyntäminen palveluina kaupunkilaiselle
(2023)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään mahdollisuuksia, miten datavarantoja hyödyntämällä voidaan kehittää kaupungin palveluita liikkumisen teemaan liittyen. Liikkumisen aihepiiriin liittyy myös mm. turvallisuuden, energiaratkaisuiden ...
Projektitoimiston kehittäminen IT-palveluntarjoajaympäristössä
(2023)
Projektit ovat keskeinen tapa luoda arvoa ja hyötyä organisaatioissa. Nykypäivän liiketoimintaympäristössä organisaation johtajien on kyettävä selviytymään tiukemmilla budjeteilla, lyhyemmillä aikatauluilla, resurssien ...
Holiday Club Yrityspalvelun varausjärjestelmän kehityssuunnitelma
(2022)
Holiday Club Yrityspalvelu palvelee organisaatiossa tiettyjä sopimusasiakkaina olevia ammattiliittoja ja yrityksiä, joilla on omistuksessa Holiday Club viikko-osakkeita ja niihin liittyvä täyden palvelun hallinnointisopimus ...
Tietojohtaminen osana jatkuvien palveluiden kehittämistä
(2023)
Tämän opinnäytetyön ja tutkimushankkeen toimeksiantajana oli Netum Oy. Yrityksessä on liiketoiminnan kasvun myötä tunnistettu sisäisten ja ulkoisten prosessien kehittämistarpeita. Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä ...