Haku
Viitteet 1-10 / 38
Cafe Kompon liiketoiminnan kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitkä asiat vaikuttivat oman liiketoiminnan, kesäkahvila Cafe Kompon, kannattavuuteen ja tehokkuuteen sekä miten liiketoimintaa voitiin kehittää entisestään. Lisäksi tarkoituksena ...
Tuotekehitystyö Café Elsa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää kesäkahvila Café Elsan kahvilatuotteita. Café Elsa oli toiminnassa Hatanpään kartanolla kesän 2019 ajan. Kehitettäviksi tuotteiksi valittiin banaanikinuskijuustokakku, suolainen ...
Kuka haluaa tulla lukituksi huoneeseesi? : Markkinointistrategia pakohuoneyrittäjälle
(2019)
Markkinointi tulisi olla osa yrityksen strategiaa ja asiakkaan tulisi olla yrityksen strategian keskiössä. Yrityksen tulee tuottaa arvoa asiakkaalleen toimiakseen markkinoilla. Digitalisaatio on muuttanut kuluttajien ...
Verkkokaupan kehittäminen
(2019)
Opinnäytteen tarkoitus on avata yritykselle, missä tilassa sen verkkokauppa on asiakkaiden silmissä. Opinnäytetyö selvittää verkkokaupan tunnettavuutta ja asiakkaiden mielenkiintoa yrityksen toimialojen palveluita kohtaan. ...
Likkojen Lenkki -tapahtuman kehittäminen ja houkuttelevuuden lisääminen alle 40-vuotiaiden kohderyhmässä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Likkojen Lenkki -tapahtuman osallistujien kokemuksia, tyytyväisyyttä ja toiveita tapahtumaa kohtaan. Tavoitteena oli antaa näiden kerättyjen tietojen pohjalta kehitysehdotuksia ...
Asiakasymmärryksellä parempaan asiakaskokemukseen
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana oli Pirkkalan kunnan ruokapalvelut ja tarkoituksena oli kunnan oppilaitos Silmun, kahvila Hiirenkorvan kehittäminen asiakaslähtöisesti. Tavoitteena oli parantaa asiakaskokemusta niin, ...
Asiakasprofiilit palvelun kehittämisen työkaluna
(2019)
Ravintola-alaa vaivaa kiihtyvä kilpailu asiakkaista, ravintolan tai liikeideoiden lyhytikäisyys ja liiketaloudellista voittoa pitäisi onnistua tekemään useista kulueristä huolimatta. Tuotteet ja palvelut ovat samalla alalla ...
Elämyksellisen asiakaskokemuksen strategisen johtamisen elementit : Fiilis Fitneksellä
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tuotettiin tanssi- ja liikuntakeskus Fiilis Fitnekselle kattava kuvaus niistä elementeistä, joista elämyksellinen asiakaskokemus muodostuu, ja kuinka asiakaskokemusta tulee strategisesti johtaa. ...
Asiakaskokemuksen parantaminen asiakaslähtöisyyden keinoin
(2019)
Opinnäytetyömme tarkoituksena on selvittää asiakaspalvelun nykytilaa julkisen puolen terveydenhuollossa ja parantaa asiakaskokemusta palvelumuotoilun keinoin. Työn tarkoituksena on tehostaa toimintaa ja tiivistää entistä ...
Asiakaskokemus TAKKin uudistetun Juvenes Ravintola Nastan ravintolasalissa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Tampereen Aikuiskoulutuskeskuksen (TAKK) tiloissa toimivan Juvenes Ravintola Nastan asiakkaiden asiakaskokemusta uudistetussa ravintolasalissa. Tarve nousi esille TAKKin näkökulmasta, jotta ...