Haku
Viitteet 1-9 / 9
Digitaalinen markkinointi: Sosiaalisen median markkinoinnin aloittaminen ravintola-alan yrityksissä
(2020)
Laadullisena tutkimuksena tehdyn opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä lukijalle selkeä opas digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksista ja kuinka yritys voi hyödyntää sosiaalista mediaa tuloksekkaasti omassa markkinoinnissaan. ...
Tuore-elintarvikeverkkokauppa ja sen vaikutus yrityksen myyntiin
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä selvitystyötä tuore-elintarvikkeiden verkkokaupan nykytilasta ja tulevaisuudesta sekä tutkia tuore-elintarvikkeita myyvän verkkokaupan perustamisen vaikutusta yrityksen myyntiin. ...
Työnantajamielikuvan merkitys rekrytoinnissa ravintola-alalla sekä rekrytointikanavat
(2019)
Työnantajamielikuvan merkitys on noussut tänä päivänä tärkeään asemaan työntekijöiden houkuttelemisessa yrityksiin ja positiivisen mielikuvan tärkeys rekrytoinnissa korostuu koko ajan enenemässä määrin. Ajan saatossa ...
Yrityksen verkkosivujen ja sosiaalisen median toiminnan kehittäminen : Virtalan tila
(2022)
Opinnäytetyön aiheena oli kehittää kuopiolaisen Virtalan tilan verkkosivuja ja sosiaalisen median toimintaa. Tilalla oli ennestään suomenkieliset verkkosivut, joille haluttiin rinnalle englanninkielinen versio. Sosiaalisessa ...
Case Kainiemen huvilat: Internet- ja somemarkkinointi
(2021)
Opinnäytetyö toimii yleiskatsauksena Koulutus & Matkailu Selander Oy:n omistamien loma-asuntojen Kainiemen huviloiden sähköisestä liiketoiminnasta. Opinnäytetyössä käydään läpi yrityksen näkyvyyttä internetissä. Tämä ...
Digitaalinen markkinointisuunnitelma ja verkkosivut tapahtumalle - Case: MidNight Balloon Meeting
(2022)
Onnistuneen tapahtumamarkkinoinnin takaa hyvin suunniteltu ja toteutettu markkinointisuunnitelma. Markkinoinnin suunnittelun alussa täytyy ymmärtää, mistä tapahtumassa on kyse, sekä sen konsepti ja kohderyhmä. Lisäksi pitää ...
TikTok -käsikirja Miss Suomi organisaatiolle
(2022)
Lyhyessä ajassa valtavan suosion saavuttanut sosiaalisen median applikaatio TikTok on globaalisti ladatuin sovellus vuonna 2022. TikTok on optimaalinen alusta nopealle tietoisuuden ja tunnettavuuden kasvattamiselle ja ...
Yrityksen sosiaalisen median markkinointi
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mitä, yrityksen sosiaalisen median seuraajat haluaisivat nähdä yrityksen julkaisuissa ja miten yritys pystyy kehittämään oman sosiaalisen median julkaisuja seuraajilleen. ...
Vastuullisuusviestinnän kehittäminen ja toteuttaminen Case: Tastory Origo
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee Tastory Origon vastuullisuusviestintää, sen kehittämistä ja toteuttamista. Tastory Origo on ravintola, joka ottaa toiminnassaan huomioon vastuullisuuden ja kestävän kehityksen monelta kantilta. ...