Haku
Viitteet 1-6 / 6
Kehitysjärjestöjen Instagram-viestintä : lapsijärjestöjen lapsia sisältävän kuvallisen viestinnän hyödyntäminen Instagramissa
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin sitä, minkälaista lapsia sisältävää kuvallista viestintää suomalaiset lapsijärjestöt hyödyntävät Instagramissa. Työn tarkoituksena oli selvittää, millä tavalla ja minkälaisen äänen järjestöt ...
Tarkastelussa ympäristöjärjestöjen viestit : mikä toimii hyvin sosiaalisessa mediassa?
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, millaista sisältöä ympäristöjärjestön kannattaa julkaista sosiaalisessa mediassa. Tarkastelun painopiste on Facebookissa mutta asiaa käsiteltiin myös yleisemmällä tasolla. Opinnäytetyö ...
CRM apuvälineenä urheilujoukkueiden viestinnässä : case: WiseNetwork Oy:n WiseCRM-järjestelmä
(2020)
CRM, eli Customer Relationship Management tarkoittaa asiakkuushallintaa. Sen avulla voidaan parhaimmillaan yhdistää samaan järjestelmään kaikki organisaation osa-alueet. Opinnäytetyön tarkoituksena on esitellä CRM-järjestelmää ...
Yhdyskunnan visuaalinen hankeviestintä : kuva kertoo enemmän
(2023)
Hankeviestintä julkisella sektorilla on erittäin tärkeä osa hanketoimintaa kuin myös yhteiskunnan kehittymistä ja sen fyysistä rakentumista. Kuntien viestintä- ja markkinointitoimenpiteet ovat nopeassa tahdissa nousseet ...
Kriisiviestintä pandemia-aikana : tapahtumatalo Logomon kriisiviestintä koronapandemian aikana
(2021)
Tässä opinnäytetyössä käydään läpi, miten Turun suurimman tapahtumatalon, Logomon, kriisiviestintä hoidettiin pandemian alkaessa, sekä sen aikana. Opinnäytetyö selventää myös pandemian vaikutuksia tapahtumateollisuuteen ...
Tutkimusryhmän viestintäsuunnitelman laatiminen : case: Turun ammattikorkeakoulun Sivisote-tutkimusryhmä
(2023)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin tutkimus- ja hankeviestinnän nyky- ja tahtotilaa sekä sidosryhmätoimijoiden viestinnällisiä tarpeita Turun ammattikorkeakoulun Sivisote-tutkimusryhmän toiminnasta. Tavoitteena oli yhtenäistää ...