Haku
Viitteet 1-10 / 74
Takuutöiden asiakastyytyväisyys : omaperusteinen asuntotuotanto
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkimuksen kohteena on omaperusteisen asuntotuotannon takuutyöprosessi sekä siihen liittyvän asiakastyytyväisyyden parantaminen. Työssä kartoitetaan tilaajayrityksen tämänhetkistä takuutyöprosessia, ...
Yritysten ostokäyttäytyminen elintarvikkeiden verkkokaupassa : case K-Market Puhakka
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin K-Market Puhakan elintarvikeverkkokaupan mahdollisuuksia keskittyä palvelemaan enemmän yritysasiakkaita. Aiheeseen tartuttiin tutkimalla jo palvelua käyttävien yritysten ostokäyttäytymistä ...
Naturelle.fi-verkkokaupan asiakaskokemuksen parantaminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää luonnonkosmetiikkaan erikoistuneen verkkokauppa Naturelle.fi:n asiakaskokemusta. Opinnäytetyössä selvitettiin, mistä tekijöistä onnistunut asiakaskokemus syntyy ja miten ...
Meri-Teijo Golfin asiakastyytyväisyys
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Meri-Teijo Golfin palveluihin ja golfkenttään. Tutkimuksen päätavoitteena oli selvittää, mihin asiakkaat ovat tyytyväisiä ja missä olisi vielä kehitettävää. ...
Asiakastyytyväisyyden parantaminen varaosapalvelussa : Innomac Oy
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan asiakastyytyväisyyden muodostumista, siihen vaikuttavia tekijöitä ja sen mittaamista. Työn tavoitteena on tutkia suomalaisen puuntyöstökoneiden maahantuojayrityksen Innomac Oy:n asiakastyy ...
Takaisinkutsut ja niiden vaikutukset asiakastyytyväisyyteen : Autokeskus Oy Raision BMW-huolto
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia BMW:n takaisinkutsukampanjoiden vaikutusta asiakastyytyväisyyteen. Työssä selvitetään, mitä takaisinkutsut tarkoittavat ja mikä on asiakkaiden käsitys takaisinkutsuista. Asiakkaiden ...
Asiakastyytyväisyystutkimus : Pörhön Autoliike Oy, Kokkola
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Pörhön Autoliike Oy, Kokkolan toimipisteen huollon asiakastyytyväisyystutkimus. Opinnäytetyössä käsitellään huollon prosessia, asiakastyytyväisyyttä ja asiakastyytyväisyyden tutkintamenetelmiä. ...
Asiakastyytyväisyyskysely yritysasiakkaille : Salon Rautaliike Oy, K-Rauta Passeli
(2019)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Salon Rautaliikkeelle, joka toimii kauppanimellä K-Rauta Passeli. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää yrityksen yritys- eli ammattiasiakkaiden tyytyväisyyden tasoa ja sitä, miten ...
Huollon työnsuunnittelun tehostaminen K-Caara Espoon korjaamossa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli parantaa huollon työnsuunnittelua vähentämällä huoltoja, joissa asiakas jää paikan päälle odottamaan työn valmistumista. Kyseiset asiakkaat pyrittiin myös saamaan korjaamolle mahdollisimman ...
Korvauskäsittelyn asiakaskokemuksen kehittäminen Vakuutusyhtiö X:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitä asioita asiakkaat arvostavat eniten hakiessaan korvausta vakuutuksestaan ja tämän perusteella tehdä johtopäätös siitä, tukeeko Vakuutusyhtiö X:n yritysasiakkaiden ...