Viimeksi lisätyt Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Viitteet 12961-12975 / 16282
-
Euroopan parlamentin Suomen tiedotustoimiston kriisiviestintäsuunnitelma : Ennaltaehkäisyn merkitys kriisiviestinnässä
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Tämä produktimuotoinen opinnäytetyö käsittelee kriisiviestinnän ja kriisiviestintäsuunnitelmien merkitystä modernissa viestintäympäristössä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Euroopan parlamentin Suomen tiedotustoimisto. ... -
Käytännön näkökulmia aloittavan yrittäjän oman liiketoiminnan ja some-markkinonnin suunnitteluun : Case: Inspiroiva opas luovan alan yrittäjille
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Toiminnallisen opinnäytetyön idea sai alkunsa keskusteluista muutaman luovan alan yrittäjän kanssa ja huomaamistani käytännön haasteista, joita he kokivat yrittäessään päättää, missä ja kenelle yrittäisivät myydä tuotettaan. ... -
Asiakastyytyväisyystutkimus Belleza Hius- ja kauneuskulmaan
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Työn tavoitteena oli saada selville Belleza hius- ja kauneuskulman asiakkaiden tyytyväisyys saamiinsa palveluihin. Tavoitteena oli myös antaa pohja Bellezan asiakaspalvelun kehittämi-selle ja palvelun parantamiselle. ... -
Finland as a top destination for innovative entrepreneurs
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)In recent decades, Finland has tried to be the destination of innovative business of Europe. With the collapse of Nokia, Finnish Governors now run faster to improve competiveness of not only other high growth firms but ... -
Creating a Scandinavian brunch for BistroCafe Min Krog
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)This thesis is about creating a Scandinavian brunch menu and a brunch product for BistroCafé Min Krog located in Kirkkonummi, Finland. The goal of this thesis is to give a clear framework for creating a brunch menu for a ... -
Applying Kaizen Theory In Front Office Process Development
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)This thesis is an action research that implements Kaizen Improvement Theory in a hotel front office. Kaizen is Japanese for continuous improvement and it focuses on improving processes with small changes and without the ... -
Suomen talouskriisin vaikutus tukkukauppojen maksuvalmiuteen
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Suomen talouden taantuma alkoi vuoden 2008 lopussa Yhdysvalloissa alkaneen finanssikriisin levittyä muualle maailmaan. Suomen BKT koki seuraavana vuonna yhden kaikkien aikojen suurimmista laskuistaan. Tämän jälkeen Suomen ... -
Lapsiperheiden säästäminen ja sijoittaminen
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Tämä opinnäytetyö tutkii lapsiperheiden säästämistä ja sijoittamista. Työn tavoitteena on tarkastella lapsiperheiden säästämisen ja sijoittamisen tilanteita sekä mahdollistaa, että tätä työtä voi käyttää oppaana lapsiperheiden ... -
Tietohallinnon näkökulma kehitysprojektien onnistumisen edellytyksistä
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajalle käsikirja kehitysprojektien hallintaan, ja se tehtiin vuosien 2014 ja 2015 aikana. Työn aiheena on tutkia, mitkä asiat hyvän projektinhallinnan lisäksi ... -
Employees’ perceptions of gender equality in Scandic Hotels
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Finland is a country with good situation in the gender equality issues. However, the situation is not perfect, and there are possibilities to get better. The division of industries into predominantly female and predominantly ... -
Context-aware design: Developing an adaptive and automated newsfeed plug-in.
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Context-aware mobile application design and development are becoming popular nowadays. The Context-awareness solution is applied in mobile applications mainly to anticipate users’ needs and deliver appropriate content based ... -
Hotel Katajanokan Instagram-markkinoinnin suunnittelu ja käynnistys
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Instagram on sosiaalisen median kuvapalvelu, joka kasvaa nopeammin kuin Facebook aikanaan. Instagramin 300 miljoonaa käyttäjää jakavat päivässä yli 70 miljoonaa kuvaa ja videota. Yritykset ovat huomanneet Instagramin ... -
Pinterestin kartallisten taulujen luominen Helsingistä
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Haaga-Helian matkailun liikkeenjohdon koulutusohjelman opinnäytetyönä toteutettu Pinterest-projekti on laadittu toimeksiantona Visit Helsingille. Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä Pinterestin karttatoimintoa hyödyntäen ... -
Miten syntyy monikanavailmiö? Case: Miten ilmastotapahtuma Earth Hour tavoittaa kohderyhmänsä?
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Earth Hour on ympäristöjärjestö WWF:n organisoima maailman suurin ilmastotapahtuma, johon osallistuu vuosittain satoja miljoonia ihmisiä ympäri maailmaa. Earth Hourin tavoitteena on kannustaa ihmisiä ja yhteisöjä sammuttamaan ... -
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen Kahvila Ravintola Uppopullassa
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Asiakastyytyväisyys on yksi asiakaskeskeisen ajattelutavan omaavien yritysten tärkeimmistä päämääristä. Asiakastyytyväisyyteen vaikuttaa niin palvelun laatu, ruokatuotteen laatu kuin palveluyrityksen viihtyvyyskin. Ostetun ...