Haku
Viitteet 1-10 / 88
Liikkuvan palveluyksikön asiakaslähtöinen toimintamalli haja-asutusalueen ikääntyneille
(2021)
TIIVISTELMÄ
Etelä-Savo on ikääntynein maakunta Suomessa. Väestön ikääntyminen sekä ikääntyneiden kasvavat palveluntarpeet asettavat haasteita turvata palvelut yhdenvertaisesti ja mahdollisimman lähellä asiakasta. ...
KymiRingin moottoriratakäyttäjien asiakasprofiilit
(2020)
Opinnäytetyön tavoite oli luoda moottoriradan käyttäjien asiakasprofiilit KymiRing Oy:lle. KymiRing on Iitissä sijaitseva uusi moottoriurheilu- ja koulutuskeskus, ainoa kansainvälisen tason moottorirata Suomessa. Tuotetuilla ...
Asiakaskokemus kosmetiikan maahantuontiyrityksessä 4Dream
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen tutkiminen ja kehittäminen kosmetiikan maahantuontiyrityksessä. Toimeksiantajana työlle oli luonnonkosmetiikan maahantuontiyritys 4Dream. Yritys on perustettu vuonna 2015, ja sen ...
Intersport Jumalniemen asiakasymmärryksen lisääminen : Asiakaspersoonat kohdennetun markkinoinnin tueksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä Intersport Jumalniemen asiakasymmärrystä palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. Tavoitteena oli muodostaa asiakaspersoonat, joiden avulla yrityksen on helpompi kohdentaa markkinointiaan ...
Asiakaskohtaamisista sisäiseen ideointiin : Ideoinnin käytäntöjen kehittäminen palvelumuotoilua hyödyntäen
(2021)
Tämän opinnäytetyön ydin on organisaation sisäisen toimintamallin kehittäminen. Työssä tutkitaan, millainen ideoinnin toimintamalli sopii asiakasrajapinnan toimintaympäristöön ja miten asiakaskohtaamisista nousevia ideoita ...
Asiakaslähtöinen kohtaaminen kotihoidossa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka asiakaslähtöinen kohtaaminen toteutuu kotihoidossa työskentelevien hoitajien näkökulmasta, mitkä tekijät vaikuttavat asiakkaan kohtaamiseen sekä mitä valmiuksia ...
OSALLISUUDELLA PALVELUT PAREMMAKSI - TYÖELÄMÄPALVELUIDEN PALVELUKUVAUKSEN LUOMINEN
(2021)
Asiakaslähtöinen palveluiden kehittäminen on tämän päivän palveluiden edellytys. Tämä vaatii asiakkaiden ja ammattilaisten keskinäistä asiantuntijuutta ja yhteistyötä. Asiakkaiden osallisuus ja yhteiskehittäminen ovat ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen erikoisliikkeessä
(2019)
Vähittäiskaupassa kilpailun paine tuottaa asetelman, jossa on pystyttävä erottautumaan muista. Tämä johtaa siihen, että on etsittävä keinoja, joita kilpailijoiden on vaikea kopioida. Yhtenä mahdollisena ratkaisuna on ...
Asukasosallisuuden menetelmät kirjastotilojen suunnittelussa
(2021)
Kirjaston toimintaympäristö muuttuu kiihtyvällä vauhdilla ja kirjaston aseman säilyttämiseksi yhteiskunnassa on koko kirjaston toimintaa kehitettävä jatkuvasti etsien uudenlaisia ratkaisuja kuntalaisten palvelemiseksi. ...
Farmari 2022 -maatalousnäyttelyn ravintolapalvelujen ulkomyyntialueiden toimintasuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli Farmari 2022 -maatalousnäyttelyn ravintolapalvelujen asiakaslähtöinen kehittäminen. Työssä luotiin toimintasuunnitelma tapahtuman ravintolapalvelujen ulkomyyntialueiden toteuttamiselle. ...