Haku
Viitteet 1-10 / 17
Markkinointisuunnitelman ja materiaalin toteutus POTKE-hankkeelle: Opas POTKE-hankkeen digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Oulun ammattikorkeakoulu, joka toimii POTKE-hankkeen toteuttajana. POTKE-hankkeen tavoite on peruskoulunsa päättävien nuorien työelämävalmiuksien kehittäminen. Hankkeelle luodaan ...
Analysis on social media video marketing campaign : Kiinteistömaailma Puistola
(2020)
This research was done for Kiinteistomaailma Puistola
B2B-yritysten somemarkkinointi
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan markkinointia sosiaalisessa mediassa B2B-yritysten näkökulmasta. Tavoitteena on kerätä tietoa B2B-markkinoinnista sosiaalisessa mediassa tutkimalla ostopäättäjien toimintaa sosiaalisessa ...
Digitaalinen markkinointisuunnitelma Urheilukauppa.eu CASE: Trampoliinien markkinointi
(2020)
Opinnäytetyön aihe tuli tekijöiden kiinnostuksesta digitaaliseen markkinointiin, sekä aiheen tarkempi rajaus trampoliinien markkinointiin tuli itse toimeksiantajalta. Opinnäytetyön toiminnallisuus oli tekijöiden ja yrittäjän ...
Pitopalvelu Maikkuli ky:n sosiaalisen median markkinoinnin kehittäminen : somestrategia ja julkaisukalenteri
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Pitopalvelu Maikkuli ky, joka on vuonna 2018 perustettu kuhmolainen yritys. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda yritykselle julkaisukalenteri ja auttaa heitä sosiaalisen median ...
15-vuotiaiden nuorten kokemuksia sosiaalisen median yhteydestä sosiaaliseen osallistumiseen ja viestintään sosiaalisen median toimintaympäristössä: ''Että voi chatta med mina kompisar ja tsygäillä mitä muille kuuluu”
(2020)
Nuorille sosiaalinen vuorovaikutus muiden ihmisten kanssa on välttämätöntä tasapainoisen kehityksen tukemiseksi. Sosiaalinen media mahdollistaa jatkuvan viestinnän ja vuorovaikutuksen ihmisten välillä, joka on vaikuttanut ...
Websuunnittelun perusperiaatteet verkkokaupassa: Käyttäjäystävällinen ja visuaalisesti miellyttävä verkkokauppa
(2020)
Opinnäytetyö perehtyy verkkokauppojen käytettävyyteen ja visuaalisuuteen. Siinä pohditaan visuaalisesti miellyttävän ja toimivan verkkokaupan avaintekijöitä. Verkkokauppojen yleistyessä kilpailu on kasvanut huomattavasti, ...
Juridiikka some-markkinoinnin ympäristössä
(2020)
Opinnäytetyön keskeisin tutkimuskysymys on, miten vaikuttajamarkkinoinnissa luodaan juridisesti hyväksyttävää ja vastuullista sisältöä. Markkinointikeinoista tarkemmin käsitellään vaikuttajamarkkinointia ja markkinointialustoista ...
Ulkoisen viestinnän suunnitelma Case: Lentopalloseura Etta
(2020)
Opinnäytetyöni on toteutettu yhteistyössä Oulun ammattikorkeakoulun ja Lentopalloseura Etta:n kanssa. Työ toimii lopputyönä OAMK:n liiketalouden koulutusohjelmassa. Työni tarkoituksena on toteuttaa toimeksiantajalle ulkoisen ...
Ala- ja yläkoululaisten kokema kiusaaminen sosiaalisessa mediassa
(2020)
Sosiaalinen media (some) on tullut osaksi jokapäiväistä elämää ja suurelle osalle ihmisistä se on osa työtä, opiskelua tai vapaa-aikaa. Sosiaalinen media tuo mukanaan hyötyjä, kuten sosiaalisia kontakteja ja uutta tietoa, ...