Haku
Viitteet 1-10 / 31
Kannattava palvelusopimusmalli yritykselle X : laadukas ja kannattava palvelusopimusmalli
(2022)
Yrityksillä on maailmalla yleisesti käytössä palvelusopimusmalleja. Näitä on esimerkiksi autoliik-keillä, jotka kattavat auton huoltotarpeet, kun asiakas maksaa autoliikkeelle sovitun korvauksen kuukausittain voi asiakas ...
Äkilliset muutostilanteet työssä: selviytymisen keinot
(2022)
Tässä kehitystyössä tutkittiin, miten yritykset ovat varautuneet äkillisiin muutostilanteisiin sekä sitä, miten muutostilanteet ovat vaikuttaneet työhyvinvointiin. Lisäksi pyrittiin löytämään keinoja muutostilanteista ...
Vauriokorjaamon työnkuvaus
(2022)
Opinnäytetyössä selvitettiin Incar Oy:n korjaamotoiminnan työntekijöiden toimenkuvia sekä eri toimipisteiden toimintatapoja. Tietoa kerättiin haastattelemalla työntekijöitä ja seuraamalla työntekoa useissa toimipisteissä ...
B2B-myyntiprosessin kehittäminen digitaalisten palveluiden myynnissä
(2022)
Tämän opinnäytetyön aiheena on B2B-myyntiprosessin kehittäminen digitaalisten palveluiden myynnissä. Työn toimeksiantajayritys SEOSEON on keskittynyt SaaS-palvelu monday.com B2B-myyntiin. Työn tavoitteena on tutkia yrityksen ...
Isännöintialan asiakaskannattavuuden tarkastelu toimintolaskennan avulla
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia asiakaskannattavuutta isännöintialalla asiakasriskien ja toimintolaskennan avulla. Opinnäytetyön tarkoitus oli luoda yritykselle sisäisen laskentajärjestelmän pilottiversio, jonka ...
5S-ohjelman suunnittelu ja käyttöönotto kivialan pkt-yrityksessä
(2022)
5S-ohjelma on työprosessien standardoimiseen keskittyvä TPS:n työkalu, jota pidetään tuotannon kehittämisen ensimmäisenä vaiheena. 5S-ohjelmalla pyritään luomaan yritykselle järjestelmällinen työympäristö, jossa työprosessien ...
Asiakaskokemuksen nykytila ja kehittämistarpeet vuokratekstiiliasiakkaalla
(2022)
Kehittämistehtävä käsitteli tekstiilivuokra- ja pesulapalveluihin erikoistuneen yrityksen asiakaskokemusta. Tarkoituksena oli perehtyä asiakaskokemukseen nykytila-analyysin kautta. Nykytilaa analysoitiin kolmesta eri ...
Asiakasymmärryksestä arvolupaukseen: pariskunnat luontoperustaisten palveluiden äärellä
(2022)
Aihe on valikoitunut Oulun ammattikorkeakoulun LUOTA-hankkeesta, jonka tavoitteena on kehittää turvallisia luontoperustaisia palveluja ja palvelukokemuksia Pohjois-Pohjanmaan alueen palveluntarjoajien ja toimijoiden ...
Robotiikan opetuksen kehittämisen tarpeet toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa Turussa
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin Turun ammatti-instituutille, joka on toisen asteen ammatillista opetusta antava oppilaitos. Turun ammatti-instituutissa, kone- ja tuotantotekniikan koulutusalalla, aloitettiin syksyllä 2020 muutaman ...
Liiketoimintasuunnitelma perustettavalle pelialan yritykselle
(2022)
Peliala on kasvava toimiala Suomessa ja Suomi on kansainvälisesti tunnettu peliteollisuudestaan. Kilpailu alalla on kovaa ja suurin osa peleistä ei menesty. Peli on pelialan yrityksen tärkein tuote ja pelin tuoma tulorahoitus ...