Haku
Viitteet 1-10 / 22
Brändäys yhdistyksen jäsenhankinnan tukena : Case Nicehearts ry
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhdistyksen jäsenhankintaa markkinoinnin ja brändäyksen kautta sekä kartoittaa yhdistyksen tunnettuutta. Päätutkimuskysymys oli: ”Miten Nicehearts ry:n jäsenhankintaa voi kehittää ...
Nuoren yrityksen brändiopas
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli laatia nuorelle yritykselle kattava brändi opas. Oppaan tarkoituksena oli auttaa ja neuvoa nuorta yritystä brändäysprosessissa. Opas laadittiin selvittämällä, mistä brändityö ...
Opas henkilöbrändäykseen Twitch-suoratoistopalvelussa
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten luoda ja kehittää omaa brändiä suoratoistopalvelujen välityksellä. Opinnäytetyössä selvitettiin, mitä henkilöbrändi terminä tarkoittaa. Työssä myös ...
Body Positivity in Social Media Marketing
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kuinka kuluttajat kokevat kehopositiivisuuden sosiaalisessa mediassa ja kuinka brändit voivat sisällyttää kehopositiivisuuden sosiaalisen median markkinointiinsa.
Opinnäytetyö ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma rekrytointialan Yritykselle X
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa markkinointiviestintäsuunnitelma rekrytointialan toimeksiantajayritykselle, joka välittää asiakasyrityksilleen myyjiä. Tavoitteena oli tehdä suunnitelma, jossa käydään läpi, missä eri ...
How eSports players create brand loyalty through online engagement
(2020)
Who would have known back in the late ‘50s, when the first video game was invented and video gaming phenomenon started, that in the 21st century it would be a major phenomenon, where hundreds of millions of players from ...
Twitterin merkitys markkinoinnissa ja brändin rakentamisessa
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli käsitellä Twitteriä markkinoinnin ja brändäyksen alustana ja työkaluna. Twitter on yksi suurimmista sosiaalisen median alustoista, ja sen käyttö on erittäin oleellista yrityksille nykyaikana. ...
Erottuva artistibrändi, mistä se koostuu? : tutkimuskohteena: Billie Eilish, Megan Thee Stallion ja SZA
(2021)
Opinnäytetyö analysoi kolmea menestynyttä kansainvälistä artistia: Billie Eilishia, Megan Thee Stallionia ja SZA:a. Työssä tutkitaan, millainen artistibrändi näillä kolmella artistilla on. Tutkitut artistit ovat kaikki ...
Musiikin, brändin ja tavoitteiden merkitys artistille, Case Julie
(2022)
Opinnäytetyössäni pohdin musiikin, brändin ja tavoitteiden merkitystä artistille. Valitsin käsiteltäväksi kyseiset aiheet, koska olen alalla työskentelevänä huomannut näiden kokonaisuuksien vaikuttavan olennaisesti artistin ...
Brändin huomioarvon kasvattaminen sosiaalisessa mediassa videoiden avulla
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten brändit voivat kasvattaa huomioarvoa sosiaalisessa mediassa videoiden avulla. Tarkoituksena oli kartoittaa, millainen on videoiden rooli markkinoinnissa nyt ja ...