- Selaus nimekkeen mukaan Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)

Viitteet 16399-16418 / 17539

    • Verkkokaupan asiakaskokemus ja sen kehittäminen : case JULJA Finland Oy 

      Hakala, Johanna (Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tässä opinnäytetyössä tutkitaan sitä, millainen on hyvä ja asiakaslähtöinen verkkokauppa. Asiakaskokemus ja sen vaikutus verkkokaupan eri osa-alueisiin ja piirteisiin ovat asioita, jotka ovat työssäni pääosassa. Työn ...
    • Verkkokaupan asiakaspalvelututkimus : case Varusteleka 

      Uusitalo, Mira (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millaisena asiakkaat kokevat Varusteleka Oy:n asiakaspalvelun ja millaiset tekijät vaikuttavat yrityksen asiakaspalvelun laatuun. Kohdeyrityksenä toimiva Varusteleka Oy on ...
    • Verkkokaupan blogin sisältöjen hyödyntäminen markkinoinnin automaatiossa 

      Koskenranta, Anna-Kaisa (2020)
      Tässä opinnäytetyössä tutkitaan erään verkkokaupan sisältömarkkinoinnin uudelleenhyödyntämistä markkinoinnin automaation avulla. Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda verkkokaupalle uusi myyntikanava, joka hyödyntää jo ...
    • Verkkokaupan ja -sivujen kehittäminen Odoo-yritysohjelmistolla 

      Kylänpää, Joonas (Turun ammattikorkeakoulu, 2018)
      Odoo ERP on avoimen lähdekoodin yritysohjelmisto, josta löytyy useita eri liiketoimintasovelluksia. Se on maailman nopeimmin kasvava avoimen lähdekoodin ERP-järjestelmä. Perusliiketoimintasovellusten lisäksi Odoosta löytyy ...
    • Verkkokaupan kannattava kehitys huolto- ja varaosaliikkeen näkökannalta 

      Leppiaho, Jukka-Pekka (2022)
      Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona varsinais-suomalaiselle yritykselle, jonka päätoimiala koneiden myynti, huolto ja varaosamyynti. Työn tavoitteena oli tehdä kartoitus nykyisen verkkokaupan teknisestä toteutuksesta, ...
    • Verkkokaupan kehitysprojektin johtaminen pk-yrityksen näkökulmasta : case: Kone-Glans Oy:n verkkokaupan kehitysprojekti 

      Sjöholm, Klaus; Glans, Kalle (Turun ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Kone-Glans Oy:lle, joka tarvitsi verkkokauppaansa kehittämistoimia. Verkkokaupan kehittämistä tehtiin yrityksen sisäisenä kehitysprojektina, jonka tavoitteena oli modernisoida ...
    • Verkkokaupan konversioasteen kasvattaminen : case Nut Express 

      Virtanen, Ville; Lyy, Aku (Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
      Case: Nut Express verkkokaupan konversion parantaminen keskittymällä loppukäyttäjän ostokokemuksen parantamiseen sekä helpottamiseen ostoprosessin aikana. Tehtävänä on laatia Nut Express:lle ohjeistus tarvittaviin ...
    • Verkkokaupan kustannusanalyysi päivittäistavarakaupassa : case Yritys X 

      Tainio, Saara (2020)
      Ruoan verkkokauppa on viime vuosina kasvattanut tasaisesti suosiotaan Suomessa ja sen toiminta on keskittynyt lähinnä suuriin keskuksiin ja pääkaupunkiseudulle. Tänä vuonna verkko-kauppa sai räjähtävän kasvun COVID-19-ko ...
    • Verkkokaupan käytettävyyssuunnittelu : case Local Home Visit 

      Väisänen, Marianna (2019)
      Käytettävyys on olennainen osa käyttökokemusta verkkokaupoissa. Potentiaaliset asiakkaat vaihtavat helposti muualle tekemään ostoksensa, mikäli he kokevat verkkokaupan olevan haasteellinen käyttää. Tämän opinnäytetyön ...
    • Verkkokaupan lisämyynnin kehittäminen : case: Jimm's PC-Store Oy 

      Kaupinsalo, Karlo (2022)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on perehtyä, miten toimeksiantaja Jimm’s PC-Store Oy verkkokaupan lisämyyntiä voitaisiin kehittää entisestään. Työn tavoitteena on antaa yritykselle kehitysideoita siitä, miten lisämyyntiä ...
    • Verkkokaupan markkinointisuunnitelman laatiminen 

      Ojaniemi, Jenna (2024)
      Tässä opinnäytetyössä laadittiin toimeksiantona markkinointisuunnitelma verkkokaupalle. Työ toteutettiin toimeksiantajan tarpeen mukaan. Tavoitteena oli kasvattaa jo aiemmin ostaneiden asiakkaiden keskioston määrää sekä ...
    • Verkkokaupan menestymisen edellytykset 

      Keski-Rauska, Noora (Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyön tarkoitus on selvittää, mitkä ovat verkkokaupan menestymisen edellytykset, erityisesti verkkokaupan perustamisen ja ylläpidon näkökulmista. Työssä selvitetään, miten perustetaan menestyvä verkkokauppa, ...
    • Verkkokaupan myynnin kasvattaminen : case: Pikkuli-Shop 

      Rautelainen, Jonna (2021)
      Tämä tutkimustyyppinen opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona elokuva- ja animaatioalan tuotantoyhtiölle Aittokoski Experience Oy:lle. Lähestymistapana oli tapaustutkimus ja tutkimuksen kohteena oli Aittokoski Experiencen ...
    • Verkkokaupan myynnin kasvattaminen markkinoinnin automaation keinoin : case Elixi Oil Oy 

      Lappalainen, Suvi (2021)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, miten markkinoinnin automaation käyttöönotto vaikuttaa Elixi Oilin verkkokaupan myyntiin. Koska automaatiot toteutetaan sähköpostilla, tavoitteena on myös uusien uutiskirjeen ...
    • Verkkokaupan ohjelmointirajapinta ja www-sisällönhallinnan työkalu 

      Nieminen, Niko (Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytteen tarkoituksena oli valmistaa verkkokauppojen ohjelmointia helpottava rajapinta, jonka kautta voisi hakea mm. tuotteita ja tuoteryhmiä tietokannasta. Kaikki verkkokaupan sisältö olisi saatavilla monikielisenä. ...
    • Verkkokaupan palautusten syyt 

      Malinen, Harri; Nummela, Konsta (2024)
      Opinnäytetyö käsitteli verkkokaupan palautuksia, niiden syitä ja kehitysehdotuksia Yritys X:n toimeksiannosta. Aihetta lähestyttiin tutkimusperusteisesti ja asiakaslähtöisesti, tarjoten syvällisen ymmärryksen palautuksiin ...
    • Verkkokaupan palveluprosessin kehittäminen 

      Myllykoski, Essi (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
      Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää kosmetiikkaa myyvän verkkokaupan palveluprosessia ja asiakkaan kokemaa palvelukokemusta. Verkkokaupassa myydään kosmetiikkaa ja yksi tärkeimmistä arvoista liiketoiminnassa menestymisen ...
    • Verkkokaupan perustamisopas 

      Montonen, Mikael (2021)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli koota verkkokaupan perustamiseen tarvittavia tietoja yhteen ja laatia siitä yksinkertainen perustamisopas. Työn tekijä on itse ollut kiinnostunut erilaisista verkkokaupoista niiden ...
    • Verkkokaupan suunnittelu 

      Teräspuro, Marko (Turun ammattikorkeakoulu, 2010)
      Työn tavoitteen oli suunnitella verkkokauppa. Työ sisältää palveluntarjoajan sekä heiltä hankittavien palveluiden sekä verkkokauppaohjelmiston valinnan. Myös verkkokaupan ulkoasun suunnittelu kuuluu osana verkkokaupan ...
    • Verkkokaupan suunnittelu ja toteutus maahantuojalle 

      Kallio, Marju (Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäyteyön aiheena on verkkokaupan toteuttaminen toimeksiantajalle, joka tuo maahan ranskalaisia pesuaineita ja jälleenmyy käytettyjä merkkivaatteita. Työssä selviteltiin mm. seuraavia kriteereitä ja lakeja: ...