- Selaus nimekkeen mukaan Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Viitteet 16399-16418 / 17539
-
Verkkokaupan asiakaskokemus ja sen kehittäminen : case JULJA Finland Oy
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)Tässä opinnäytetyössä tutkitaan sitä, millainen on hyvä ja asiakaslähtöinen verkkokauppa. Asiakaskokemus ja sen vaikutus verkkokaupan eri osa-alueisiin ja piirteisiin ovat asioita, jotka ovat työssäni pääosassa. Työn ... -
Verkkokaupan asiakaspalvelututkimus : case Varusteleka
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millaisena asiakkaat kokevat Varusteleka Oy:n asiakaspalvelun ja millaiset tekijät vaikuttavat yrityksen asiakaspalvelun laatuun. Kohdeyrityksenä toimiva Varusteleka Oy on ... -
Verkkokaupan blogin sisältöjen hyödyntäminen markkinoinnin automaatiossa
(2020)Tässä opinnäytetyössä tutkitaan erään verkkokaupan sisältömarkkinoinnin uudelleenhyödyntämistä markkinoinnin automaation avulla. Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda verkkokaupalle uusi myyntikanava, joka hyödyntää jo ... -
Verkkokaupan ja -sivujen kehittäminen Odoo-yritysohjelmistolla
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)Odoo ERP on avoimen lähdekoodin yritysohjelmisto, josta löytyy useita eri liiketoimintasovelluksia. Se on maailman nopeimmin kasvava avoimen lähdekoodin ERP-järjestelmä. Perusliiketoimintasovellusten lisäksi Odoosta löytyy ... -
Verkkokaupan kannattava kehitys huolto- ja varaosaliikkeen näkökannalta
(2022)Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona varsinais-suomalaiselle yritykselle, jonka päätoimiala koneiden myynti, huolto ja varaosamyynti. Työn tavoitteena oli tehdä kartoitus nykyisen verkkokaupan teknisestä toteutuksesta, ... -
Verkkokaupan kehitysprojektin johtaminen pk-yrityksen näkökulmasta : case: Kone-Glans Oy:n verkkokaupan kehitysprojekti
(Turun ammattikorkeakoulu, 2011)Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Kone-Glans Oy:lle, joka tarvitsi verkkokauppaansa kehittämistoimia. Verkkokaupan kehittämistä tehtiin yrityksen sisäisenä kehitysprojektina, jonka tavoitteena oli modernisoida ... -
Verkkokaupan konversioasteen kasvattaminen : case Nut Express
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)Case: Nut Express verkkokaupan konversion parantaminen keskittymällä loppukäyttäjän ostokokemuksen parantamiseen sekä helpottamiseen ostoprosessin aikana. Tehtävänä on laatia Nut Express:lle ohjeistus tarvittaviin ... -
Verkkokaupan kustannusanalyysi päivittäistavarakaupassa : case Yritys X
(2020)Ruoan verkkokauppa on viime vuosina kasvattanut tasaisesti suosiotaan Suomessa ja sen toiminta on keskittynyt lähinnä suuriin keskuksiin ja pääkaupunkiseudulle. Tänä vuonna verkko-kauppa sai räjähtävän kasvun COVID-19-ko ... -
Verkkokaupan käytettävyyssuunnittelu : case Local Home Visit
(2019)Käytettävyys on olennainen osa käyttökokemusta verkkokaupoissa. Potentiaaliset asiakkaat vaihtavat helposti muualle tekemään ostoksensa, mikäli he kokevat verkkokaupan olevan haasteellinen käyttää. Tämän opinnäytetyön ... -
Verkkokaupan lisämyynnin kehittäminen : case: Jimm's PC-Store Oy
(2022)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on perehtyä, miten toimeksiantaja Jimm’s PC-Store Oy verkkokaupan lisämyyntiä voitaisiin kehittää entisestään. Työn tavoitteena on antaa yritykselle kehitysideoita siitä, miten lisämyyntiä ... -
Verkkokaupan markkinointisuunnitelman laatiminen
(2024)Tässä opinnäytetyössä laadittiin toimeksiantona markkinointisuunnitelma verkkokaupalle. Työ toteutettiin toimeksiantajan tarpeen mukaan. Tavoitteena oli kasvattaa jo aiemmin ostaneiden asiakkaiden keskioston määrää sekä ... -
Verkkokaupan menestymisen edellytykset
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyön tarkoitus on selvittää, mitkä ovat verkkokaupan menestymisen edellytykset, erityisesti verkkokaupan perustamisen ja ylläpidon näkökulmista. Työssä selvitetään, miten perustetaan menestyvä verkkokauppa, ... -
Verkkokaupan myynnin kasvattaminen : case: Pikkuli-Shop
(2021)Tämä tutkimustyyppinen opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona elokuva- ja animaatioalan tuotantoyhtiölle Aittokoski Experience Oy:lle. Lähestymistapana oli tapaustutkimus ja tutkimuksen kohteena oli Aittokoski Experiencen ... -
Verkkokaupan myynnin kasvattaminen markkinoinnin automaation keinoin : case Elixi Oil Oy
(2021)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, miten markkinoinnin automaation käyttöönotto vaikuttaa Elixi Oilin verkkokaupan myyntiin. Koska automaatiot toteutetaan sähköpostilla, tavoitteena on myös uusien uutiskirjeen ... -
Verkkokaupan ohjelmointirajapinta ja www-sisällönhallinnan työkalu
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytteen tarkoituksena oli valmistaa verkkokauppojen ohjelmointia helpottava rajapinta, jonka kautta voisi hakea mm. tuotteita ja tuoteryhmiä tietokannasta. Kaikki verkkokaupan sisältö olisi saatavilla monikielisenä. ... -
Verkkokaupan palautusten syyt
(2024)Opinnäytetyö käsitteli verkkokaupan palautuksia, niiden syitä ja kehitysehdotuksia Yritys X:n toimeksiannosta. Aihetta lähestyttiin tutkimusperusteisesti ja asiakaslähtöisesti, tarjoten syvällisen ymmärryksen palautuksiin ... -
Verkkokaupan palveluprosessin kehittäminen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää kosmetiikkaa myyvän verkkokaupan palveluprosessia ja asiakkaan kokemaa palvelukokemusta. Verkkokaupassa myydään kosmetiikkaa ja yksi tärkeimmistä arvoista liiketoiminnassa menestymisen ... -
Verkkokaupan perustamisopas
(2021)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli koota verkkokaupan perustamiseen tarvittavia tietoja yhteen ja laatia siitä yksinkertainen perustamisopas. Työn tekijä on itse ollut kiinnostunut erilaisista verkkokaupoista niiden ... -
Verkkokaupan suunnittelu
(Turun ammattikorkeakoulu, 2010)Työn tavoitteen oli suunnitella verkkokauppa. Työ sisältää palveluntarjoajan sekä heiltä hankittavien palveluiden sekä verkkokauppaohjelmiston valinnan. Myös verkkokaupan ulkoasun suunnittelu kuuluu osana verkkokaupan ... -
Verkkokaupan suunnittelu ja toteutus maahantuojalle
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäyteyön aiheena on verkkokaupan toteuttaminen toimeksiantajalle, joka tuo maahan ranskalaisia pesuaineita ja jälleenmyy käytettyjä merkkivaatteita. Työssä selviteltiin mm. seuraavia kriteereitä ja lakeja: ...