Haku
Viitteet 1-10 / 22
Digitaalinen transformaatio logistiikka-alan yrityksessä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on muodostaa yhtenäinen kuva kohdeyrityksen digitaalisesta transformaatiosta tuoden esiin digitaalisen transformaation osalta olennaisia painopistealueita, joita kehittämällä digitaalista ...
Ethics of Cybersecurity and Biomedical Ethics – Providing Ethical Guidelines for the SHAPES Project
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli muodostaa eettiset ohjeistukset SHAPES-hankkeelle kyberturvallisuuden sekä lääketieteen tunnettuja teorioita hyödyntäen. Eettiset ohjeistukset toteutettiin Hevnerin Design Science Research ...
Digitaalisen palvelun ensiaskeleet: Äänimuotoista opintosisältöä tarjoavan sovelluksen suunnittelu
(2020)
Digitalisaatiokehityksen myötä opetuksen ja oppisen tavat ovat muuttumassa. Yhteiskunnallisina muutosvoimina digitalisaatio ja väestörakenteen muutokset ovat luoneet tarpeen jatkuvalle osaamisen kehittämiselle. Opinnäytetyössä ...
Kohti asiakaslähtöistä digitaalista palveluprosessia
(2019)
Tämän kehittämisprojektin lähtökohtana oli Business Finlandissa kokonaisarkkitehtuurin uudistamistarve, asiakkuushallintamallin ja –prosessin uudistamisen projektin tulokset sekä organisaation strategian mukainen digitalisaation ...
Arvokas ero - Arvon muodostuminen asiakkaalle vakuutusta irtisanottaessa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli ymmärtää arvon muodostumista asiakkaalle vakuutusta irtisanottaessa. Tavoitteena oli kehittää vakuutusyhtiön digitaalista palvelua ja optimoida asiakkaalle muodostuvaa arvoa. Tietoperustana ...
Pilvipalveluiden mahdollistama toiminnanmuutos
(2019)
Yksi merkittävimmistä viime vuosien teknologisista menestyksistä on ollut pilvipalvelujen kehittyminen ja niiden laajamittainen käyttöönotto terveydenhuollon organisaatioissa. Pilvipalvelualustat luovat uudenlaista tehokkuutta ...
Guidelines for Planning and Implementing Innovation Camps
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda Open Innovation Camp -nimisen innovointitapahtuman suunnittelun ja järjestämisen tueksi käytännön ohjekirja, playbook. Open Innovation Camp konsepti on uusi menetelmä monitahoisten ...
Digitaalinen pankkipalvelu ikäihmisille
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä ymmärrystä siitä, miten ikäihmisille voidaan tarjota parempia digitaalisia pankkipalveluita. Kehittämistyöllä haluttiin selvittää minkälaisia ominaisuuksia ikäihmiset arvostavat ja ...
Asiakasmatka ajoneuvokorvauksissa Suomessa vuonna 2030
(2023)
Vakuutusyhtiöiden ajoneuvokorvauspalveluiden sekä niiden sidosryhmien on pystyttävä mukautumaan alati muuttuvaan toimintaympäristöön, johon liittyy vahvasti ajoneuvojen teknologinen muutos, digitaalisten palveluiden ...
Yrityksen ideointiprosessin kehittäminen palvelumuotoilun menetelmiä soveltaen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää kohdeorganisaation palveluiden ideointiprosessia yhteistyössä henkilökunnan kanssa. IT-alan organisaation lähtötilanne on tavanomainen useille suomalaisille yrityksille: asiakkailta ...