Haku
Viitteet 1-10 / 24
Advertoriaali yritysasiakkaille
(2019)
Tutkimus on tehty toimeksiantona sanomalehti Pohjalaiselle. Tutkimuksella pyritään kartoittamaan lehden yritysasiakkaiden mielikuvia, ajatuksia, valmiuksia ja halukkuutta advertoriaalimainontaan liittyen. Näiden lisäksi ...
Väkevän alkoholijuoman vientiprosessin kartoitus Yhdysvaltojen markkinoille
(2020)
Tässä opinnäytetyössä kartoitetaan väkevän alkoholijuoman vientiprosessi Yhdysvaltojen markkinoille. Tarkoituksena oli selvittää, mitä asioita tulisi ottaa huomioon vietäessä väkeviä alkoholijuomia Suomesta Yhdysvaltojen ...
Overcoming the challenges of material procurement in mechanical industry in Ostrobothnia during Covid19 pandemic
(2023)
Vuonna 2020 Covid19 –pandemia levisi ja aiheutti haasteita yrityksille ympäri maailmaa. Ihmisten liikkumista rajoitettiin, mikä aiheutti myös sen, että materiaaleja ei ollut enää yhtä hyvin saatavilla. Lopputyömme ...
Markkinointisuunnitelma pienyritykselle CAR CARE - Vaasa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kerätä ja analysoida tietoa pienyrityksen CAR CARE – Vaasan markkinoinnista, asiakkaista, asiakashankinnasta sekä luoda heille räätälöity markkinointisuunnitelma saamamme tiedon avulla. ...
Nuorten aikuisten suhtautuminen vuokratyöhön ja henkilöstöpalvelualaan palvelualoilla
(2023)
Vuokratyötä tekevien palkansaajien määrä on noussut merkittävästi, ja vuonna 2022 noin kolme prosenttia kaikesta työvoimasta oli peräisin vuokratyöstä. Työmuotona vuokratyö on edelleen vierasta ja siihen liitetään erilaisia ...
Miten Vaasan ammattikorkeakouluun saadaan insinööriopiskelijoita eri puolelta Suomea?
(2021)
Tutkimuksessa tarkoituksena oli lähteä ratkaisemaan, miten Vaasan ammattikorkeakouluun saataisiin lisää insinööriopiskelijoita yli 100:n kilometrin päästä Vaasasta. Tutkimuksessa haastateltiin Vaasan ammattikorkeakoulun ...
The Potential of Artificial Intelligence: Optimizing the B2B sales process of manufacturing companies
(2021)
Artificial intelligence is an integral part of the human existence in 2021 and the world of business is no different. The development of AI and machine learning are changing the way companies sell their products. This study ...
Videopelitoimialan kannattavuus
(2021)
Videopelit ovat lisääntyneet kulttuurisena ilmiönä ja niiden pelaaminen on nelinkertaistunut 25 vuodessa. Tutkimuksen tarkoituksena on tuottaa ajankohtaista
tietoa videopelitoimialasta. Tutkimusongelmana on toimialan ...
Yrityksen sisäinen AD-Siirto
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli raportoida, miten yrityksen Active Directory
migraatioprojekti edistyi käyttäjän ja migraation toteuttajien näkökulmasta.
Migraation aikana tutustuttiin Microsoft Active Directoryyn sekä ...
Yritysyhteistyöllä uusille elintarvikealan vientimarkkinoille
(2021)
Opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia, minkälaisia kokemuksia yrityksillä on uusille vientimarkkinoille menosta yksin, osana yritysryhmää tai muiden yrityksien kanssa. Tutkimuskysymyksiä oli kolme: ovatko yritykset valmiita ...