Haku
Viitteet 1-10 / 17
Kohtaa kokemukseni #äläleimaa : Somekampanja mielenterveysstigman vähentämiseksi
(2020)
Melkein joka toinen mielenterveyden haasteita kohtaava kokee stigmaa. Kun ihminen stigmatisoituu, häneen kohdistuu vääriä uskomuksia, asenteita, ennakkoluuloja sekä syrjintää. Stigma saa henkilön tuntemaan häpeää, ahdistusta ...
Sosiaalisen median markkinointi: case Sakea
(2020)
Sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointi on tuore, mutta vahvasti kasvussa oleva, tehokkaaksi koettu markkinoinnin haara. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on ollut selvittää sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointipalveluita ...
Sosiaalinen media henkilöstöhankinnan työkaluna
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Suomen suurimman henkilöstöpalveluyrityksen sisällä toimiva yhtiö. Toimeksiantaja on teollisuuden johtava rekrytointi- ja henkilöstövuokrauspalveluiden toimittaja. Tutkimuksen tarkoitus on ...
The Key Performance Indicators of Influencer Marketing
(2019)
Sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointi on otettu käyttöön yritysten toimesta, jotka haluavat markkinoida kohderyhmilleen sitouttavalla ja luotettavalla tavalla. Kuitenkin vain pienellä osalla näistä, sosiaalisen median ...
Imagotutkimus Case: LUMI Accessories
(2019)
Tämän tutkimuksen aiheena on selvittää Lumin asiakkaiden mielikuva yrityksestä ja heidän ostokäyttäytymisensä brändiä kohtaan. Toimeksiantaja on yksi Suomen johtavista nahka-asustevalmistajista maailmanlaajuisesti.
Työn ...
Pankkien digitaalisen markkinointiviestinnän kartoitus ja kehittäminen nuorten aikuisten näkökulmasta
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan nuorten aikuisten kokemuksia pankin digitaalisesta markkinointiviestinnästä. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää miten nuoret vastaanottavat pankkien digitaalista markkinointiviestintää, ...
Sosiaalisen median strategian merkitys urheiluseuroissa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia tamperelaisten urheiluseurojen sosiaalisen
median käyttämistä markkinointikanavana. Tutkimuksessa oli tarkoituksena sel
vittää miten ja mitä kanavia urheiluseurat käyttävät sekä ...
Yksityisyyden suoja sosiaalisen median palveluissa yksityishenkilön kannalta
(2019)
Tämä tutkimus käsittelee yksityisyyden suojaa sosiaalisen median palveluissa yksityishenkilön kannalta. Sosiaaliseen mediaan pääsy on helppoa ja se on pyritty pitämään vapaana liiallisesta sääntelystä. Tutkimuksen tavoite ...
Sosiaalisen median kehittäminen Instagramissa ja Facebookissa : Kehittämistutkimus Vepsäläinen Vaasa
(2020)
Tutkimuksen kohdeyritykseksi on valittu huonekalu- ja sisustussuunnitteluliike Vepsäläinen ja yrityksestä tehtävät sosiaalisen median haastattelut on rajattu Vaasan Vepsäläiseen. Tarkoituksena on pohtia tapoja kehittää ja ...
Seuraajamäärän kasvattaminen sosiaalisessa mediassa: Case Raumanmeren Juhannus ja Iskelmä Festivaali
(2019)
Tämän tutkimuksen toimeksiantajana on Suomen suurin tapahtumajärjestäjä Nelonen Media Live Oy. Tutkimuksen kohteina ovat Raumanmeren Juhannus ja Iskelmä Festivaali. Tavoitteena on kasvattaa näiden kahden festivaalin ...