Haku
Viitteet 1-10 / 11
Omakuva-arviointimalli: Taideperustaisen kasvuryhmän vaikutukset näkyviin – arviointimallin kehitystyö
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää arviointimenetelmä taideperustaiselle Omakuva N.Y.T.-kasvuryhmämallille. Prosessin aikana selvitettiin, millaisella arviointimenetelmällä saataisiin tarkoitukse ...
Palkitsemisjärjestelmän kehittäminen : Hyria koulutus Oy
(2019)
Työmotivaatiolla on huomattava merkitys, miten henkilö viihtyy työssään ja millaisiin tuloksiin hän yltää. Työn tuottavuus ja energian kohdentumisella oikeisiin asioihin on tärkeää tavoitteiden saavuttamisen ja työyhteisön ...
Maakuvatyö sosiaalisessa mediassa: Case Suomen Budapestin-suurlähetystö
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona ulkoministeriön viestintäosastolle. Kehittämistyön tavoitteena oli selvittää, miten Suomen Budapestin-suurlähetystö vahvistaa Suomen maakuvaa sosiaalisessa mediassa. Maakuvatyöllä ...
A customer focused change management journey via customer segmentation
(2020)
This thesis covers, with a sample business case, the changes of an established organisation towards a more customer focused management. The change process will use the customer segmentation methodology as a reference point ...
Asiantuntijaorganisaation liiketoiminnan uudistaminen : kouluttaminen osana asiantuntijan työtä
(2022)
Työn tarkoituksena on selvittää kuinka Solar Simulator Finland Oy:n
asiantuntijuudesta muodostetaan hyödyllinen ja mielenkiintoinen koulutus
sekä kuinka koulutus toteutetaan. Työssä tutkitaan myös mahdollisten
ennakkokäsitysten ...
Prosessin mitoitus, ohjaus ja parantaminen, prosessin ulostulon ja kustannuksen muodostumisen näkökulmasta
(2022)
Työn tarkoitus on osoittaa prosessin mitoittamiseen vaikuttavat tekijät tehdasfysiikan näkökulmasta. Työssä tutkitaan kuinka prosessin sisääntulot, kuten varasto, komponenttilaatu ja resursointi vaikuttavat prosessointiaikaan, ...
Datajohdettu markkinointi suomalaisissa pk-yrityksissä: haasteet, esteet ja onnistumiset
(2022)
Viime vuosina digitalisaatio on muuttanut yritysten toimintaa radikaalisti. Digitalisaation myötä markkinoinnin mitattavuus on helpottunut, ja markkinointi pystyy tuottamaan yritykselle mitattavia liiketoimintahyötyjä. ...
Ruokatuotannon sivuvirtojen valorisaatio ja sen prosesseissa tarvittava osaaminen
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin ruokatuotannon sivuvirtoja, niiden hyödyntämisessä tarvittavaa osaamista ja sitä, minkälaisella oppimateriaalilla sivuvirtojen hyödyntämisen mahdollisuuksia voitaisiin opettaa. Työn tilaajana ...
Marketing Strategy and Evaluation in Company x
(2023)
Tämän opinnäytetyön aihe markkinointistrategia ja markkinoinnin mittaaminen ovat olleet merkittävä osa omaa toimenkuvaani. Osa työstä on ollut ajatuksen tasolla jo tehtynä omassa päässäni, mutta ajanpuutteen vuoksi sen ...
QWL-henkilöstötutkimuksen tuloksiin perustuva muutosjohtamisen metodi
(2023)
Tutkimuksen kohteena on työelämän laadun kehittäminen teollisuusalan perheyrityksessä. QWL-metodiin perustuva henkilöstötutkimus on yrityksessä keskeinen kanava työntekijöiden kuuntelemiseen ja työntekijäymmärryksen ...