Haku
Viitteet 1-9 / 9
Henkilöbrändin mahdollisuudet liiketoiminnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää henkilöbrändin mukana tulevia mahdollisuuksia liiketoiminnassa ja liike-elämässä. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada mahdollisimman hyvä käsitys henkilöbrändin mahdollisuuksista ...
Aloittavan hyvinvointiyrityksen digitaalisen markkinoinnin suunnitelma
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli digitaalista markkinointia koskevan suunnitelman laatiminen aloittavalle hyvinvointiyritykselle. Työn tilaajana toimi yksityisyrittäjä Krista Koivusipilä. Hänen hyvinvointipalveluja tuottava ...
Markkinointisuunnitelman laatiminen Oulun Car-fixille
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on vuonna 2012 perustettu oululainen yritys Oulun Car-fix. Yrityksen liikeideana on tuottaa ja tarjota palveluita, joihin kuuluvat auton huollot, korjaukset, pesut, sisäpesut, kiillotukset, ...
Millä perusteella nuoret valitsevat pankkinsa?
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millä perusteella nuoret valitsevat pankkinsa. Kohderyhmänä olivat 18–25-vuotiaat nuoret. Opinnäytetyö koostuu teoria- ja tutkimusosuudesta.
Teoriaosuus käsittelee ...
Markkinointisuunnitelman laatiminen Sportia Haapajärvelle
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli laatia markkinointisuunnitelma yritykselle Sportia Haapajärvi. Toimeksiantajayritys on Haapajärvelle syksyllä 2019 perustettu urheilu- ja ulkoiluvälineitä ja -varusteita myyvä erikoisliike. Urheilu- ...
Developing JKS Products Ltd : Investing in equipment and work environment
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin Ylivieskassa toimivalle JKS Products Ltd -yritykselle. Tämä opinnäytetyö oli osa projektia, jonka tarkoitus oli tutkia ja löytää keinoja kehittää ja kasvattaa yrityksen liiketoimintaa. JKS Products Ltd ...
S-pankin ajanvaraus, asiakkaiden asiakastyytyväisyys ja myynnin seuranta ajanvarausasiakkaista
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, S-Pankin ajanvaraus asiakkaitten asiakas tyytyväisyys ajanvaraukseen. Samalla seurata ajanvaraus asiakkaitten myynnin seurantaa, minkälainen vaikutus on ajanvaraus asiakkailla ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Case Ab A. Häggblom Oy
(2020)
Tässä opinnäytetyössä oli tarkoituksena laatia sosiaalisen median markkinointisuunnitelma yritykselle Ab A Häggblom Oy. Yritys on konepaja-alan toimija, joka valmistaa kaivinkoneisiin telastoja, kauhoja ja muita metallitöitä. ...
Markkinointisuunnitelman laatiminen Rakennusliike Työmies Oy:lle
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tehty Rakennusliike Työmies Oy:lle. Yrityksessä on tapahtunut yrittäjänvaihdos toukokuussa 2020 ja tämän markkinointisuunnitelman tarkoituksena on ollut saattaa yrittäjänvaihdos asiakkaiden ja sidosryhmien ...